Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 22 декабря 2011 г.
22 грудня 2011 року голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов відвідав новозбудовану станцію метрополітену "Виставковий центр" з метою перевірки стану її готовності перед відкриттям. Як відомо, напередодні Нового року станція відчинить свої двері для пасажирів.

Про стан готовності станції очільнику київської влади доповідали голова правління ПАТ "Київметробуд" Володимир Петренко та начальник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко. Під час огляду станційного комплексу було відмічено, що основні роботи з введення в експлуатацію нової дільниці виконано, більшість систем змонтовано і налагоджено.

Коментуючи стан готовності пускового об’єкту, начальник метрополітену Володимир Федоренко зазначив: "Станція дуже складна, тому що мало часу було на її проектування та будівництво. Історія метробудування Київського метрополітену не знає випадків, коли всього за один рік було споруджено дільницю. У січні цього року почали проектувати й будувати, а в грудні вже здаємо станцію.

На 24 грудня ми запланували проїзд пробного потягу. Це технологічна операція, яку потрібно обов’язково провести перед тим, як розпочинати обкатку дільниці перед перевезеннями пасажирів. Необхідно перевірити спеціальними пристроями колії, контактну мережу, все енергоживлення, габарити. Пропустимо поїзд та розпочнемо обкатку. Тобто, у нас все іде по плану, згідно з запланованими термінами і немає сумнівів у тому, що ця станція буде слугувати пасажирам метрополітену довгі роки.

Особливо хочу наголосити на тому, що спорудження станції у стислі терміни стало можливим завдяки тому, що проектанти, будівельники та метрополітен згортувалися, знайшли багато рішень, які дозволили прискорити будівництво та зменшити його вартість, а також тому, що Кабінет міністрів, Київська міська державна адміністрація приділяли багато уваги та допомагали нам на всіх стадіях".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 21 декабря 2011 г.
Сьогодні, 21 грудня о 16:10 надійшла інформація про пожежу у підземному переході (вихід до зупинки трамваїв) поблизу станції метрополітену "Чернігівська".

Оперативно були викликані пожежні підрозділи міста, які локалізували осередок займання.

Наразі проводиться розслідування причин виникнення пожежі. Попередня версія: пожежа сталася внаслідок короткого замикання в електромережах живлення кіосків, які встановлені на території, підпорядкованій КК "Київавтодор".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 15 декабря 2011 г.
15 грудня 2011 року розпочинається плановий капітальний ремонт пересадочного вузла між станціями "Хрещатик" та "Майдан Незалежності".

На час проведення ремонтних робіт, прохід пасажирів вказаним переходом буде обмежений. Просимо пасажирів бути обережними при проходженні переходом та уважно слухати інформацію чергового персоналу метрополітену.

Адміністрація метрополітену просить вибачення за тимчасові незручності, пов’язані з ремонтом переходу.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
15 грудня 2011 року, згідно з Комплексною інвестиційною програмою техніко-економічного розвитку метрополітену на 2011 рік, розпочнеться модернізація ескалатора № 1 верхнього нахилу станції "Хрещатик"-ІІ Святошинсько-Броварської лінії, що триватиме до 29 грудня п.р.

Нагадаємо, на станції "Хрещатик"-ІІ виконано модернізацію ескалаторів № 2 та № 3 верхнього нахилу.

До 11 січня 2012 року триватиме капітальний ремонт ескалатора № 2 станції "Дружби народів" Сирецько-Печерської лінії.

Для довідки: з початку поточного року виконано капітальні ремонти восьми ескалаторів: на станції "Лук'янівська" - ескалатор № 3; на станції "Шулявська" - ескалатор № 2 нижнього нахилу; на станції "Олімпійська" - ескалатори № 1, 2, 3; на станції "Дружби народів" - ескалатор № 1, 3; на станції "Печерська" - ескалатор № 4 верхнього нахилу.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 8 декабря 2011 г.
З 7 грудня 2011 року пересувна фотовиставка "Київський метрополітен сьогодні: погляд зсередини" експонується на станції "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії.

Нагадаємо, фотовиставка приурочена до 51-ї річниці від дня введення в експлуатацію першої дільниці першої лінії метрополітену у Києві. Експозиція знайомить пасажирів з людьми, які працюють у Київському метрополітені - великому і технологічно складному підприємстві, де робота кожного працівника, кожного маленького чи великого механізму направлена на забезпечення стабільних та надійних перевезень киян та гостей міста.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 25 ноября 2011 г.
28 листопада 2011 року, згідно з Комплексною інвестиційною програмою техніко-економічного розвитку метрополітену на 2011 рік, розпочнеться модернізація ескалатора №2 верхнього нахилу станції "Хрещатик"-ІІ Святошинсько-Броварської лінії, що триватиме до 12 грудня п.р.

Нагадаємо, капітальний ремонт ескалатора № 4 верхнього нахилу станції "Печерська" триватиме до 25 листопада п.р., капітальний ремонт ескалатора № 2 станції "Дружби народів" Сирецько-Печерської лінії – до 11 січня 2012 року.

Для довідки: з початку поточного року було виконано модернізацію ескалатора №3 верхнього нахилу станції "Хрещатик"-ІІ та капітальні ремонти семи ескалаторів: на станції "Лук'янівська" - ескалатор № 3; на станції "Шулявська" - ескалатор № 2 нижнього нахилу; на станції "Олімпійська" - ескалатори № 1, 2, 3; на станції "Дружби народів" - ескалатор № 1, 3.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 16 ноября 2011 г.
Золотые ворота (eng. Golden Gates) — один из небольшого количества сохранившихся памятников оборонного зодчества Киевской Руси.

При князе Ярославе Мудром территория верхнего города быстро увеличивалась и расстраивалась, что потребовало строительства новых оборонительных укреплений — возводятся мощные валы до 18 метров в высоту (почти шестиэтажный дом) с армированными деревянными клетями, роются глубокие рвы. Город Ярослава Мудрого окружали земляные валы общей протяжённостью 3,5 километра, проходили они по нынешним улицам центра Киева — от Львовской площади (где находились Львовские ворота) вдоль ул. Ярославов Вал до Золотых ворот, спускались по Прорезной до площади Независимости (где стояли Лядские ворота) и снова поднимались вверх к Михайловской площади.Своё название киевские Золотые Ворота получили от Золотых ворот Константинополя (Царь-града). Вероятно, это было своеобразное соперничество с Византийской империей.

Золотые Ворота представляют собой крепостную башню с широким (до 7,5 м) проездом. Внутрь проезда выступают мощные пилястры, на которые опирались арки свода. Высота сохранившихся стен достигает 9,5 метров. Ворота были каменными, в силу того, что этому сооружению придавалось особенное значение. Строили их в технике смешанной кладки, известной ещё со времен Древнего Рима: слои камней перемежались с выравнивающими рядами плинфы. Декоративные особенности кладки хорошо читаются на лицевой поверхности стен.

Венчала Ворота надвратная церковь Благовещенья, чтобы каждый путник, подъезжающий к Киеву, мог видеть, что это христианский град. Надвратная церковь в ходе реставрационных работ воссоздана как четырёхстолпный одноглавый храм с утопленными в толще стены апсидами, не выступающими из общего объёма фасада. В качестве архитектурного декора применены орнаменты из кирпича, характерные для искусства того периода. В ходе археологических исследований Золотых Ворот были обнаружены кубики смальты, фрагменты фресковой штукатурки, что свидетельствует о том, что древняя церковь была украшена фресковой росписью и мозаиками.

Ворота предназначались для церемониального въезда в столицу и располагались в южной части города. Это — главные ворота города, одни из трёх крупных городских ворот, сооружённых при Ярославе Мудром. Со стороны поля перед воротами проходил ров шириной 15 метров и глубиной 8 метров. Следы этого рва читаются сейчас в перепаде уровня Золотоворотского проезда.

Строительство ворот вместе с Софийским собором упоминается в летописи под 1037 годом. В 1240 году ворота сильно пострадали во время осады и взятия города полчищами Батыя. Из записей путешественников XVI—XVII вв. и рисунков А. Ван Вестерфельда (1651 год) известно, что уже к этому времени Золотые Ворота были полуразрушенными.

Золотые Ворота оставались воротами и парадным въездом в город до XVIII века, хотя со временем всё больше превращались в руины. В 1832 году были приняты первые меры по их сохранению. В 1970-х возле руин был построен павильон, в котором располагался небольшой музей, посвящённый истории Золотых Ворот, впоследствии музей перенесли в реконструируемое по сохранившимся рисункам здание самих Золотых Ворот, где он и находится по сегодняшний день.

В 1982 году, к 1500-летию Киева, Золотые Ворота были полностью реконструированы, несмотря на то, что не сохранилось достоверных изображений или планов того, как они выглядели в древности.
В середине реконструированного павильона Золотых Ворот расположен музей-экспозиция, посвященный истории строительства, существования и реконструкции главных Ворот древнего Киева. Центральной частью экспозиции являются остатки стен древних ворот, которые сохранились к нашему времени. До 1982, когда был построен павильон, остатки стен стояли под открытым небом.

Архив блога