Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
вторник, 18 октября 2011 г.
У зв’язку з проведенням 20 жовтня 2011 року на стадіоні "Динамо" імені Валерія Лобановського футбольного матчу між командами "Динамо" (Київ) та "Бешикташ" (Стамбул) та з метою забезпечення перевезення уболівальників, змінюється режим роботи Київського метрополітену.

В ніч з 20 на 21 жовтня п.р. роботу метрополітену буде продовжено на одну годину.

Окрім цього, передбачені додаткові резервні состави для видачі їх, при необхідності, на лінії.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 10 октября 2011 г.
З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом 9 місяців поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 129 та поновлено 835 попереджувальних смуг на першій та останній сходинках сходових маршів пересадних вузлів, станцій та підземних переходів. Окрім цього, влаштовано пандуси на сходах на виході зі станції "Вокзальна" та на вході в будівлю адміністрації метрополітену станції "Політехнічний інститут", замінено два металеві колясочні з’їзди на гранітні на станції "Нивки".

Принагідно повідомляємо, що до кінця року планується обладнати відео-інформаційними системами 15 вагонів та 11 станцій метрополітену, влаштувати 38 попереджувальних рельєфних смуг на 19 станціях.

Також у метрополітені діють та безперечно виконуються працівниками станцій інструкції "Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках" та "Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 6 октября 2011 г.
З метою забезпечення нормальної роботи метрополітену і культури перевезення пасажирів під час церемонії офіційного відкриття Національного спорткомплексу "Олімпійський" та святкових заходів 8 жовтня 2011 року, Київський метрополітен збільшує кількість поїздів на лініях: на Святошинсько-Броварській – з 20год. 30хв. до закінчення руху поїздів, на Куренівсько-Червоноармійській – з 17год. 30хв. до закінчення руху поїздів, на Сирецько-Печерській – з 16год. 00хв. до закінчення руху поїздів.

У цей день буде збільшено штат чергового персоналу на центральних станціях метрополітену, встановлено чергування відповідальних працівників для контролю за перевезенням пасажирів та роботою обладнання.

Також, 8 жовтня п.р. буде заборонено торгівлю з пересувних об’єктів на станціях "Олімпійська", "Площа Льва Толстого" та "Палац спорту".

Окрім цього, передбачені додаткові резервні состави для видачі їх на лінії у разі необхідності в залежності від пасажиропотоку.

Забезпечувати підтримання належного громадського порядку на станціях метрополітену 8 жовтня 2011 року, під час церемонії офіційного відкриття НСК "Олімпійський», будуть працівники Лінійного управління охорони метрополітену, підпорядкованого ГУ МВС України в місті Києві.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 3 октября 2011 г.
4 жовтня 2011 року на станції "Печерська" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 4 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 16 листопада 2011 року.

Наразі проводиться капітальний ремонт ескалатора № 3 станції "Дружби народів" Сирецько-Печерської лінії, що триватиме до 1 листопада 2011року.

Для довідки: з початку поточного року було виконано капітальні ремонти шести ескалаторів: на станції "Лук'янівська" - ескалатор № 3, на станції "Шулявська" - ескалатор № 2 нижнього нахилу, на станції "Олімпійська" - ескалатори № 1, № 2, № 3 та на станції "Дружби народів" - ескалатор № 1.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 28 сентября 2011 г.
Крюківський вагонобудівний завод відзначив 10-у річницю з дня започаткування вітчизняного пасажирського вагонобудування. З цієї нагоди підприємство відвідала делегація з міста Києва на чолі з головою Київської міської державної адміністрації Олександром Поповим, в складі якої був начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко.

Господарі свята презентували гостям виставку нової техніки, створену Крюківським вагонобудівним заводом спільно з вітчизняними та зарубіжними партнерами, яку розташували в нещодавно збудованому зварювально-складальному цеху. Тут було представлено: швидкісний двосистемний електропоїзд; вагони міжрегіонального сполучення локомотивної тяги, спеціально створені і виготовлені до Євро-2012; вагон міжнародного класу габариту RIC; спальний вагон нового покоління «Мета»; пасажирські візки, призначені для руху зі швидкістю до 220 кілометрів на годину; поїзд метро з асинхронним тяговим приводом, який зараз проходить випробування у Київському метрополітені і спеціально був доставлений на завод для участі у виставці. Гості також відвідали інженерний центр та цехи підприємства, де створюються вантажні і пасажирські вагони, поїзди метро і ескалатори.

Підсумком урочистостей на заводі стало підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Київською міською державною адміністрацією, Крюковським вагонобудівним заводом і Комунальним підприємством «Київський метрополітен» та прес-конференція для засобів масової інформації.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 26 сентября 2011 г.
26 вересня 2011 року у Київському метрополітені Сирецько-Печерською лінією почне курсувати потяг, у вагонах якого розміщена експозиція віршів сучасних польських поетів. Водночас, така ж експозиція приоздобить станцію "Театральна" Святошинсько-Броварської лінії та станцію "Поштова площа" Куренівсько-Червоноармійської лінії.

Відтак Київ долучився до Міжнародного проекту "Вірші у метро: поезія з Польщі", що реалізується у рамках культурної програми з нагоди головування Польщі у Раді Європейського Союзу. Вірші польських поетів вже читали пасажири Паризького, Мадридського та Лондонського метрополітенів. До 9 жовтня п.р. вірші в метро читатимуть пасажири Київського метрополітену, після чого проект переміститься до Пекіну, Токіо, Брюсселя та Люксембургу.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 22 сентября 2011 г.
Начальник КП "Київський метрополітен" розповів про те, що може підштовхнути столичне метро до розвитку

- Метрополітен - невід'ємна складова такого великого міста, як Київ. Тому, сподіваємося, в цьому доленосному документі будуть враховані всі пропозиції щодо розвитку нашого підприємства. А ми пропонуємо до 2025 року значно збільшити темпи будівництва ліній і станцій метрополітену та ввести в експлуатацію близько 35 км ліній, 23 станції, додатковий вхід-вихід зі станції "Вокзальна" і 3 електродепо.
Прийняття Стратегії розвитку міста - це надія всіх киян на отримання якісних послуг від транспортних підприємств міста, зокрема і від метрополітену. А для самого метрополітену - потужний поштовх у розвитку підземної транспортної мережі міста.

- Згідно зі Стратегією, метро значно розширить свою мережу. Чи дозволяє потенціал підприємства значно збільшити масштаб діяльності?
- Метрополітен постійно розвивається: будуються нові станції, нові об'єкти, впроваджуються сучасні технології. Відповідно зростає і нарощується потенціал підприємства. Тому розширення мережі метрополітену нас не лякає, а навпаки, підбадьорює, адже тоді на підприємство прийдуть молоді енергійні фахівці зі спеціалізованих навчальних закладів.

- Проект Стратегії будуть обговорювати і допрацьовувати до кінця осені. Які нововведення в метрополітені хотіли б бачити у фінальному варіанті ви і ваші колеги?
- Наші бажання, думаю, збігаються з бажаннями киян мати розгалужену мережу метрополітену в місті. Тому хотілося б, щоб усім нашим пропозиціям знайшлося, образно кажучи, місце в Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року. І, якщо говорити конкретно, ми хотіли б у визначені планом розвитку метрополітену терміни прийняти до своєї метрополітенівської сім'ї четверту, Подільсько-Вигурівську, і п'яту, Лівобережну, лінії метрополітену, хотіли б продовжити Сирецько-Печерську лінію до Дарницького залізничного вокзалу, а на ній ще відкрити станції "Теличка" і "Львівська брама", побудувати додатковий пересадочний вузол між станціями «Золоті ворота» та "Театральна". На Святошинсько-Броварській лінії дуже хочемо бачити другий вихід на "Вокзальній", без якого станція задихається. Хочемо, щоб мешканці житлових масивів Троєщина і Виноградар нарешті отримали метро.

- Чи передбачаються іноземні та вітчизняні інвестиції у розвиток інфраструктури метро?
- Для будівництва нової спільної ділянки Подільсько-Вигурівської та Лівобережної ліній планується залучення коштів міського бюджету та іноземних кредитних ресурсів під державні гарантії, опрацьовується залучення пільгового кредитування в рамках програми офіційної допомоги розвитку японського уряду. Частки фінансування будуть визначені після проведення досліджень і фінансово-економічного аналізу доцільності реалізації проекту будівництва 4-ї лінії Київського метрополітену японською компанією-консультантом, уповноваженою урядом Японії, і підписання протоколу про наміри, попередньої угоди про спільну співпрацю, і, як результат - угода (у формі обміну нотами) між урядами України і Японії.

Крім того, для розвитку інфраструктури метрополітену можливе залучення вітчизняних інвесторів, з якими вже укладені інвестиційні договори на об'єктах метрополітену. Але це питання належить до компетенції Головного управління економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога