Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 10 марта 2011 г.
9 березня 2011 року у музеї Київського метрополітену відбулася презентація робіт, виконаних при участі Асоціації філателістів України, Київської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта" та Київського товариства філателістів АсФУ у рамках спільного поштового спецпроекту. Кінцевим результатом проекту став оригінальний філателістичний буклет "50 років Київському метрополітену". Як зазначив головний інженер метрополітену Володимир Зель, аналогів такому проекту немає в жодному місті колишніх країн СНД та Західної Європи, де є метрополітен.

Як відомо, 3 листопада 2010 року було введемо в обіг поштовий блок "Київський метрополітен. 50 років". В колонній залі КМДА та на Головпоштамті відбулось спецпогашення, а також презентація ювілейних жетонів. Початком реалізації спецпроекту була доставка в конвертах вітальних листів керівництву КП "Київський метрополітен" від ст. "Майдан Незалежності" поїздом метро до ст. "Політехнічний інститут".

4 листопада від ст. "Либідська" вітальні листи доставлені до ст. "Героїв Дніпра" Куренівсько - Червоноармійською лінією, 05 листопада від ст. "Сирець" до ст. "Червоний Хутір" Сирецько - Печерською лінією. В ювілейний день 6 листопада вітальні листи доставлені від ст. "Академмістечко" до ст. "Лісова" Святошинсько – Броварською лінією, а також історичним маршрутом: ст. "Вокзальна" - ст. "Університет" - ст. "Хрещати" - ст. "Арсенальна" - ст. "Дніпро".

Додатково, 15 грудня від ст. "Либідська" вітальні листи доставлені до ст. "Васильківська", завершивши реалізацію цього спецпроекту.

Під час проведення акції відправлялись контрольні примірники листів. На буклетах, конвертах та поштових картках нумератором проставлявся порядковий номер та штамп спецпроекту. Додатково, на буклетах та конвертах "Підземна доставка" на станціях метро ставився підпис начальника станції або чергового по станції, які потім реєструвались в канцелярії КП "Київський метрополітен".

Випуск поштових блоків та буклетів став виявом великої пошани до колективу Київського метрополітену, чия професійна майстерність відшліфована роками і щоденною працею.

Виставочні стенди з роботами філателістів зайняли чільне місце у музеї Київського метрополітену і будуть доступні для ознайомлення всім відвідувачам музею.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
На протяжении двух лет, в период с 2008 по 2009 год группа наркоторговцев продавала в Киеве и области наркотики, привезенные из Европы. Галлюциногенные препараты могли приобрести как столичные школьники, так и студенты.
В группу дилеров входили жители Киева, Ивано-Франковска и Коломыи. Каждый занимался своим делом. Например, супружеская пара из Ивано-Франковска продавала наркотические препараты в столице, киевлянка торговала “наркотой” в школах и университетах, а еще один дилер искал крупных потребителей. Возглавлял эту банду житель Коломыи, который имеет две судимости.
На данный момент всю банду осудили. Членам группировки грозит от 1 до 4 лет заключения, а главарю банды предстоит отсидеть за решеткой шесть лет.

пятница, 4 марта 2011 г.
4 березня 2006 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену відкрилась нова станція — „Вирлиця”. Таку назву станція отримала завдяки сусідству з однойменним мальовничим озером. Станція мілкого закладання, колонна, берегового типу (поїзди рухаються посередині тунелю) з одним підземним вестибюлем, що приєднується до підземного пішохідного переходу через проспект. Проектом передбачено й другий вихід – у бік озера, нині це протипожежний аварійний вихід. Довжина платформ станції - 104 м, ширина – 4м.

Проектували станцію відомі архітектори Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков під керівництвом головного архітектора проекту В. Гнєвишева.

Раніше на місці станції був резервний висадний комплекс, втім, відстань між станціями "Харківська" і "Бориспільська" виявилася завеликою і тому проектувальникам було поставлено нелегке завдання перепроектувати комплекс у повноцінну станцію метро. Попередня забудова не могла не позначитися на архітектурі станції, тому посадочна платформа має вигнуту форму. Для зарубіжних метробудівців це звичне явище, а от для Києва – було вперше.

Неординарність дизайну станції значною мірою стосується і міжколійної стіни, утвореної з металевих труб для прокладання кабелів. Неможливість їх облицювання без порушень габариту будівлі спонукало авторів до рішення залишити стіни не облицьованими, а лише пофарбувати у сріблястий колір типу „металік”. Щілини ж просто закрили алюмінієвим профілем блакитного кольору. Таким чином, облицьованими є лише колони колійної стіни - білим мармуром. Взагалі в інтер’єрі станції багато алюмінію, що дозволило створити розкішну пластику поверхонь, насамперед, стелі. Особливого шарму додає й срібляста стеля з рейки „люксалон” над посадочними платформами і на центральній балці, що нагадує хвилі озера Вирлиця.

Нетиповим є й оздоблення стін, що виконано новим сучасним матеріалом – смальтою. Поєднання смальти з бежевим мармуром та зеленим гранітом, смуги якого гармонійно переходять на візерунок підлоги – оригінальне рішення авторів-проектантів. Візерунок підлоги доповнений ще й світло-сірим гранітом. Так звана шутц-лінія, або запобіжна, на краю платформи виконана з керамічної пукльованої плитки, що допомагає людям з вадами зору краще орієнтуватися.

Облицювання касового залу дещо відрізняється від облицювання платформи. Його торець виконано з розмальованого загартованого скла, що сприяє візуальному розширенню простору залу. Касовий зал гармонійно переходить до розподільчого залу, далі – перехід. Така довжина дозволила застосувати унікальний прийом освітлення: ламані світлові стрічки ніби блискавки над поверхнею вируючого озера розбігаються під стелею залів і сходяться в одну цятку. Облицювальні роботи залів виконано з довговічних матеріалів – стіни з мармуру, підлога з гранітів українських родовищ.

В цілому ж, станція має модерний вигляд, службові та технологічні приміщення побудовано відповідно до нових архітектурно-планувальних вимог, зокрема, окремі приміщення оздоблені матеріалами, що допускають вологе прибирання, або ж дезінфекцію. Лави для відпочинку, виготовлені з перфорованого іржостійкого матеріалу. Форма та колір лав гармонійно вписані в загальний інтер’єр станції. А сходи на платформу розташовані так, щоб пасажири розміщувалися там рівномірно.

Подбали проектувальники й про людей з обмеженими фізичними можливостями та пасажирів з дитячими колясками – для них встановлені 4 ліфти та 3 підйомники, на платформі нанесено обмежувальну рельєфну смугу, а на вході до вестибюлю станції встановлено звуковий орієнтир.

Упродовж 2010 року станцією „Вирлиця” на вхід скористалися понад 2 млн. 707 тис. пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
3 березня 2011 року в Адміністрації Київського метрополітену пройшла конференція трудового колективу, на якій адміністрація та об’єднана профспілкова організація звітували про виконання двосторонніх зобов’язань протягом минулого року, а також обговорювалися різні питання, що хвилюють колектив підприємства.

Начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко проінформував делегатів та гостей конференції про підсумки роботи підприємства та виконання адміністрацією зобов’язань Колективного договору за 2010 рік. Зокрема, він відмітив, що минулий рік був особливим: метрополітену виповнилося 50 років та було введено в експлуатацію нову дільницю Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. "Либідська" до ст. "Васильківська" з трьома станціями.

За досягнення в праці було нагороджено 17 працівників державними, 9 працівників урядовими нагородами, 54 працівники нагородами міського Голови та 209 працівників відзначено нагородами підприємства. Колектив метрополітену нагороджено Грамотою Кабінету Міністрів України. Це свідчить про високу оцінку роботи підприємства та колективу.

"Якщо підвести підсумок нашої роботи за минулий рік, то можна сказати, що колектив, в основному, працює чітко і злагоджено. Конкретним результатом і оцінкою всієї нашої роботи є перевезення пасажирів з високим рівнем надійності, безпеки і якості. Над цим необхідно працювати всім службам і підрозділам. Зроблено ще далеко не все, що потрібно і що хотілося б. Але ми знаємо проблеми, бачимо шляхи їх вирішення і будемо наполегливо працювати по всіх пріоритетних напрямках" — підкреслив Володимир Іванович.

Голова Об’єднаної профспілкової організації Олександр Мозолевич, у свою чергу, детально зупинився на діяльності профспілки, як було організовано дозвілля, спортивно-масова робота та санаторно-курортне лікування працівників метрополітену і їх дітей, скільки коштів на це спрямовано.

Про результати роботи робочої комісії із здійснення контролю за виконанням зобов’язань Колективного договору за підсумками 2010 року доповів присутнім головний інженер метрополітену Володимир Зель. Зокрема, він розповів, що проведено 2 засідання робочої комісії, на яких розглянуто 42 пропозиції від структурних підрозділів. За результатами обговорення цих пропозицій, комісія пропонує внести деякі зміни до Колективного договору у частині "Оплата і нормування праці", "Поліпшення умов і охорона праці", "Охорона здоров’я і медичне обслуговування", "Соціальні гарантії, пільги та компенсації", "ОПК зобов’язується".

На конференції виступили також представники адміністрації, різних служб і підрозділів, які ділились назрілими у колективах проблемами. В цілому ж, всі оцінили роботу адміністрації та профкому як задовільну.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 3 марта 2011 г.
Больше всего во вторник, 2 марта, было ограблений – 101 воровство, в том числе пять очищенных квартир и 10 автомобилей.
Также милиционеры зарегистрировали 48 случаев хулиганства, шесть экономических преступлений и поймали 25 наркодилеров, сообщает пресс-служба главного управления столичного МВД.

Працівники служби воєнізованої охорони Київського метрополітену здійснюють постійний контроль за дотриманням рекламного законодавства, за виявленням та припиненням випадків несанкціонованого розміщення рекламної продукції в вагонах поїздів.
Протягом 2010 року інспекторами мобільних груп було затримано 1571 громадянин, у яких виявлено майже 732,5 тисячі штук рекламної продукції. Розповсюджувачі несанкціонованої реклами доставлялись в кімнату міліції для встановлення особи та складання відповідного акта. Акти разом із зразками рекламної продукції направлялися до Управління в справах захисту прав споживачів міста Києва, де приймались рішення про притягнення правопорушників до відповідальності.
В результаті цієї діяльності значно поліпшилось дотримання вимог рекламного законодавства. Але ще час від часу з’являються нові рекламодавці, які намагаються в такий спосіб використати площі метрополітену для нелегальної реклами. Київський метрополітен і надалі буде проводити роботу з попередження випадків розміщення несанкціонованої реклами.
Нагадуємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про рекламу", розміщувати будь-яку інформацію на транспортних засобах можна лише з дозволу перевізника. Пункт 4.21 "Правил користування метрополітеном" теж забороняє наносити написи та розклеювати без дозволу адміністрації метрополітену оголошення, плакати та іншу продукцію інформаційного змісту. Згідно ст. 27 Закону України "Про рекламу", за порушення рекламного законодавства передбачений штраф у розмірі від 1700 до 10 200 грн.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 2 марта 2011 г.
Сотрудники одной из киевских автомоек решили покататься на оставленной на сервисе красной BMW, разбили машину, а затем заявили в милицию об угоне.
Как говорится в сообщении пресс-службы Оболонского РУ МВД, сегодня, 1 марта, стало известно, что работники автомойки по улице Луговой, 11, в Оболонском районе Киева, ночью сообщили правоохранителям об угоне автомобиля BMW красного цвета.
По словам якобы пострадавших, злоумышленники перед тем, как угнать автомобиль, угрожали сотрудникам сервиса ножом. Как только угонщики уехали с территории автомойки, мойщики, по их словам, немедленно заявили о краже авто в милицию.
Поисками автомобиля занялись сотрудники ГАИ, прибывшие на место происшествия. Тем временем потерпевшие продолжали давать показания сотрудникам милиции. Как отмечают в МВД, оба заявителя находились в состоянии сильного алкогольного опьянения вследствие чего, запутались в своих показаниях. Как отметили в милиции, двое других мойщиков этой же смены, также находились в состоянии алкогольного опьянения, спали в подсобном помещении.
До выяснения обстоятельств обоих мойщиков-заявителей, и тех, которые в момент якобы совершения угона спали в подсобке, забрали в Оболонское райуправление милиции. В свою очередь инспекторы ГАИ обнаружили угнанный автомобиль на дороге разбитым в результате столкновения с преградой.
В МВД сообщают, что на утро автомойщиков повторно опросили сотрудники уголовного розыска. Работники автосервиса не понимали, о чем идет речь, и где они находятся. В результате следственных действий сотрудников МВД, задержанные признались, что после употребления спиртного решили прокатиться на оставленной на мойке BMW. Однако, по словам нарушителей, когда водитель нажал на педаль газа, машина резко рванула вперед. Пьяный водитель не сумел справиться с управлением. В результате BMW врезалась в груду камней, находящихся на обочине дороги.
В настоящее время подсчитывается ущерб, нанесенный владелице угнанного автомобиля.
Как сообщалось, в 2009 году в Киевской области днем уборщик стоянки возле автосалона угнал оттуда новый автомобиль Mitsubishi, цена которого достигает $20 тысяч.

Архив блога