Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
понедельник, 6 сентября 2010 г.
З 6 вересня 2010 року, згідно з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2010р. №569, у Київському метрополітені вводиться в дію новий тариф на одну поїздку: вартість одного жетона становить 2,00 грн., вартість однієї поїздки за безконтактною карткою становить 2,00 грн.

Проїзні квитки всіх видів залишаються діючими, їх вартість не змінюється. Придбані раніше жетони (блакитного кольору) є діючими.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
З 1 вересня 2010 року, у зв’язку зі збільшенням перевезень в осінньо-зимовий період, на Святошинсько-Броварській лінії у робочі дні вводяться "засилочні" поїзди.

Відтак, у робочі дні у ранкові години "пік" зі станції "Лісова" до станції "Чернігівська" п’ять поїздів будуть відправлятися без пасажирів, а саме:

о 8год. 09хв. 30с.,
о 8год. 15хв. 30с.,
о 8год. 21хв. 30с.,
о 8год. 27хв. 40с.,
о 8год. 34хв.

Посадка пасажирів на "засилочні" поїзди здійснюватиметься зі станції "Чернігівська".

Як показала практика, застосування "засилочних" поїздів значно поліпшує умови користування метрополітеном у ранковий час "пік" на станціях "Чернігівська", "Дарниця" та "Лівобережна".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 31 августа 2010 г.
З метою покращення умов перевезення та поліпшення культури обслуговування пасажирів, з 1 вересня у ранкові та вечірні години «пік» по робочих днях зменшуються інтервали руху поїздів на Сирецько – Печерській лінії.

Цього дня на «зелену» лінію Київського метрополітену виїдуть 7 нових поїздів, в тому числі, два - вітчизняного виробництва. Введення нових поїздів збільшить провізну спроможність лінії та покращить умови перевезень пасажирів.

Нові поїзди виробництва ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» вирізняються сучасною конструкцією притулено-розсувних дверей, мають систему зовнішнього та внутрішнього відеоспостереження вагонів, спеціальні місця у вагонах для проїзду у них інвалідів на візках. Окрім цього, у вагонах поліпшена система примусової припливно-витяжної вентиляції та посилена шумоізоляція салонів, що додає зручності пасажирам під час користування метрополітеном. Наявні у поїздах автоматична пожежогасіння та система діагностики зчепу, що сигналізує машиністу про несправність обладнання конкретного вагону, вказує на те, що виробники подбали про поліпшення безпечного перевезення пасажирів.

Вагони російських виробників виділяються оновленим зовнішнім виглядом та інтер’єром, застосуванням світлової полоси в салонах вагонів, новими оздоблювальними панелями стін та стелі. Окрім цього, в кабінах машиністів встановлено кондиціонери.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 21 августа 2010 г.
На запрошення газети "Аргументи і Факти в Україні" виконуючий обов’язки начальника Київського метрополітену Володимир Федоренко взяв участь у он-лайн конференції на тему: "Каковы планы по развитию Киевского метрополитена". За редакційною традицією, Володимир Іванович у телефонному режимі спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
З метою забезпечення нормальної роботи метрополітену та високої культури обслуговування пасажирів, у зв’язку з проведенням 23 серпня 2010 року на Майдані Незалежності загальнодержавних святкових заходів змінюється режим роботи Київського метрополітену.

Відтак, в ніч з 23 на 24 серпня 2010 року роботу метрополітену буде продовжено на 30 хвилин.

Окрім цього, з 11 год. 00 хв. 23 серпня до 23 год. 00 хв. 24 серпня п.р., станція "Майдан Незалежності" Куренівсько-Червоноармійської лінії буде зачинена для входу і виходу пасажирів. У зазначений період станція працюватиме як пересадочний вузол з лінії на лінію.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 17 августа 2010 г.
У зв’язку з проведенням 17 серпня 2010 року на стадіоні "Динамо" імені Валерія Лобановського футбольного матчу між командами "Динамо" (Київ) – "Аякс" (Амстердам), змінюється режим роботи Київського метрополітену.

В ніч з 17 на 18 серпня п.р. роботу метрополітену буде продовжено на 30 хвилин.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 11 августа 2010 г.
9 серпня 2010 року в.о. голови Київської міської державної адміністрації Олександр Попов зустрівся в метрополітені з керівним складом та представниками трудового колективу столичної підземки.

У своєму виступі Олександр Попов розповів про кадрові зміни в Київському метрополітені. «Коли постало питання, хто буде керувати метрополітеном, я займав і займаю позицію, що такий шановний колектив як ваш, повинен мати керівника, який пройшов всі етапи професійного розвитку саме в вашому колективі. Тому прийнято рішення на майбутнє остаточно рекомендувати керівником Київського метрополітену Володимира Івановича Федоренка, який пройшов від інституту до першого заступника керівника метрополітену» - відзначив Олександр Попов.

Відтак, розпорядженням КМДА від 5 серпня 2010 року № 488 виконання обов’язків начальника Київського метрополітену з 6 серпня покладено на першого заступника начальника Володимира Івановича Федоренка.

Олександр Попов подякував колективу столичної підземки за віддану працю та відзначив, що першочерговим завданням для метрополітену та міста є стабілізація соціально-економічної ситуації. За його словами, Київський метрополітен повинен працювати без збитків, а в майбутньому вийти на прибутковий рівень для подальшого технічного розвитку підприємства.

В свою чергу Володимир Федоренко подякував Олександру Попову за теплі слова на адресу Київського метрополітену та пообіцяв робити все для стабільної та злагодженої роботи підприємства на користь киян та гостей міста. «Ми разом з колегами відчуваємо відповідальність метрополітену перед містом та зробимо все для того, щоб наше підприємство стало одним із кращих серед метрополітенів СНД» - заявив Володимир Федоренко.

Наостанок Олександр Попов запевнив колектив підприємства, що київська влада повністю підтримує всі проекти метрополітену і буде всіляко сприяти їх реалізації.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога