Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
понедельник, 2 августа 2010 г.
Зважаючи на негативний резонанс публікацій у пресі, Київський метрополітен доводить до відома громадськості про фактичні обставини користування кредитом «Альфа банку».

У червні 2006 року, за рішенням Київської міської ради, метрополітеном були оголошені відкриті торги (тендер) на отримання банківського кредиту у розмірі 100,0 млн.грн. терміном на один рік для забезпечення своєчасного будівництва Сирецько-Печерської та Куренівсько-Червоноармійської ліній метрополітену.

У серпні 2006 року КП «Київський метрополітен» уклав договір з переможцем тендеру - «Альфа Банк» - і отримав цей кредит.

Кошти були витрачені повністю і за цільовим призначенням в рамках Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2006 – 2010 роки, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 257 від 07 березня 2006 року. Вказана програма передбачає фінансування будівництва та розвитку метрополітенів в пропорції 50% - з Державного бюджету, 50 % - з місцевого бюджету.

Кредит разом з витратами на його обслуговування планувалося погасити у 2006 – 2007 роках за рахунок бюджетних коштів.

Однак, очевидно, через недостатнє бюджетне фінансування, в першу чергу, з Державного бюджету – у 2006–2009 роках профінансовано 12,9% від запланованих Програмою коштів, а також через різке скорочення видатків місцевого бюджету у 2008-2010 роках, кредит до цього часу погасити не вдалось.

За цей час кредит декілька разів пролонговувався, останній раз – у листопаді 2008 року, під 39 % річних.

Треба врахувати, що у розпал фінансової кризи у листопаді – грудні 2008 року банки взагалі не видавали кредити клієнтам, а на міжбанківському ринку ставки доходили до 160 % річних.

Крім того, під цим кредитом немає застави комунального майна, тобто, він «бланковий».

Навіть у даний час навряд чи знайшовся б «банк – сміливець» надавати кредит в таких умовах, як це вимушено робить ПАТ «Альфа Банк».

КП «Київський метрополітен» вдячний своїм партнерам з «Альфа Банку» за розуміння ситуації і терпіння, з яким банк очікує розрахунок з місцевого або Державного бюджету.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 30 июля 2010 г.
28 липня 2010 року в Адміністрації Київського метрополітену відбулася зустріч в.о. начальника метрополітену Володимира Федоренка та лідерів Молодіжної ради підприємства з групою молоді з Московського та Мінського метрополітенів, які здійснюють «Слов’янський похід» річкою Дніпро у рамках святкування 1022-ї річниці Хрещення Русі. На зустрічі були присутні перший заступник начальника метрополітену Олег Москаленко та голова об’єднаної профспілки працівників підприємства Олександр Мозолевич.

Вітаючи гостей, в.о. начальника Київського метрополітену В.І. Федоренко наголосив на тому, що акція «Слов’янський похід» викликає щире захоплення, адже покликана об’єднувати не лише молодь метрополітенів, а й братні слов’янські народи. «Хоча, що стосується метрополітенів Москви, Мінська та Києва, то традиційні зв'язки між ними ніколи не розривалися. Адже ми всі розуміємо, що дружні взаємини не лише суттєво сприяють поліпшенню добросусідських відносин, а й позитивно позначаються на виробничих показниках. Чимало українців працює у Московському та Мінському метрополітенах, так само у Київському метрополітені працюють росіяни й білоруси. На щастя, професія метрополітенівця не знає кордонів» - підкреслив Володимир Іванович.

На зустрічі учасники походу з Москви та Мінська поділилися своїми враженнями від подорожі Україною та Дніпром і запросили київських колег у майбутньому приєднатися до акцій. Після чого для гостей була організована екскурсія у Музеї Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 29 июля 2010 г.
30 липня 2010 року на станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 4. Ремонт триватиме до 15 жовтня п.р.

Окрім цього, нині триває капітальний ремонт ескалатора № 2 верхнього нахилу станції "Шулявська". Ремонт триватиме до 14 вересня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти шести ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалатор № 1 та № 3 верхнього нахилу, № 3 нижнього нахилу та "Лук'янівська"- ескалатор № 1 та № 2.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 26 июля 2010 г.
27 липня 2010 року на станції "Шулявська" Святошинсько-Броварської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 2 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 14 вересня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти шести ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалатор № 1 та № 3 верхнього нахилу, № 3 нижнього нахилу та "Лук'янівська"- ескалатор № 1 та № 2.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 20 июля 2010 г.
20 липня 2010 року в Адміністрації Київського метрополітену відбулася нарада з визначення переможця конкурсу «Гімн Київського метрополітену». Зважаючи на велике значення створення гімну для підприємства, у нараді взяли участь керівники та голови профспілкових організацій структурних підрозділів метрополітену, ветерани метрополітену та члени робочої групи з підготовки відзначення 50-річчя Київського метрополітену.

Учасники наради заслухали музичні твори, надіслані на конкурс, та висловилися щодо їх відповідності гімну Київського метрополітену. Працівники підприємства, ветерани, представники профспілкових організацій були одностайні у тому, що жоден з надісланих творів, на жаль, не може бути прийнятим як гімн Київського метрополітену. Водночас, відмічалося, що надіслані твори досить позитивно і вірно відображають діяльність метрополітену і можуть сприйматись як вірші або пісні про метрополітен.

Присутніми на нараді були визначені, як найкращі серед надісланих, твори «Столичне метро» у виконанні Марійки Шамич (м.Київ), «Гімн метрополітену» у виконанні Сергія Дьоміна (м.Кіровоград) та «Підземне серце» у виконанні Народного фольклорного ансамблю «Червона калина» (м.Київ).

Нарада постановила, що проведений конкурс не виявив кращого музичного твору, який би міг стати гімном Київського метрополітену. Разом з тим, присутні на нараді висловили щиру вдячність авторам за їх працю, старанність і щиросердя, за їх любов до Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 7 июля 2010 г.
З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом I півріччя поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 8 додаткових металевих поручнів поруч із існуючими колясочними з’їздами. До кінця року планується встановити ще 3 таких поручні. Нанесено 8 попереджувальних рельєфних смуг на першу та останню сходинки пересаджувального вузла "Театральна" - "Золоті ворота". На станції "Святошин" виконано заміну існуючого металевого колясочного з’їзду на гранітний.

Окрім цього, придбано та введено в експлуатацію два сучасних вагони вітчизняного виробництва пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Також у метрополітені діють та безперечно виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках», «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп» та здійснюється постійна співпраця з центральним правлінням Українського товариства сліпих (УТОС) та громадською організацією "Центр реабілітації інвалідів-спинальників "Відродження-АРС".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 6 июля 2010 г.
3 липня 2010 року на виконання доручень прем’єр-міністра України на пускових об’єктах Київського метрополітену відбулася виїзна нарада за участю заступника міністра Кабінету міністрів України Аністратенка Ю.С. та заступника голови Київської міської державної адміністрації Голубченка А.К. Метою виїзної наради було ознайомлення з ходом будівництва станцій метро "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога