Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 9 апреля 2010 г.
9 квітня 2010 року на станції метрополітену "Театральна" відбулася презентація інформаційно-розважальної газети "Метро. Афиша". Саме цього дня пасажири столичної підземки першими дізналися, як змістовно, весело й цікаво провести вихідні дні.
Як запевнили у Київському медіа-холдингу, це повнокольорове видання з півмільйонним тиражем розповсюджуватиметься щоп'ятниці з 16-ої до 19-ої години на всіх станціях метрополітену. Презентуючи газету, комерційний директор газети Олександр Свистунов зазначив: "У рік 50-річчя Київського метрополітену ми вирішили створити абсолютно нове розважальне видання на 16-ти шпальтах "Метро. Афиша" у форматі безкоштовної газети, яке одночасно буде успішним медіа-продуктом і доступним кожному киянинові".
Щотижня рубрики чергових номерів "Метро. Афиши" вестимуть українські зірки музики, кіно й шоу-бізнесу. Так, у рамках презентації першого номера газети, лідер групи "Dруга Рiка" Валерій Харчишин провів автограф-сесію газети "Метро. Афиша". Принагідно він повідомив, що всі учасники цієї групи вестимуть колонку про музику.
Досвідчений і креативный колектив редакції гарантує, що "Метро. Афиша" буде не просто черговою безкоштовною газетою, а й стане новим культурним явищем міста Києва.
Київський метрополітен приєднується до всіх привітань з нагоди виходу газети "Метро. Афиша" і бажає творчому колективу невтомного ентузіазму, цікавих тем і неодмінного збільшення аудиторії читачів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
Нещодавно на станції «Театральна» Святошинсько-Броварської лінії у рамках річного плану було проведено нічні пожежно-тактичні навчання з пожежними підрозділами міста та гірничо-рятувальним загоном по підвищеному виклику. Учасники навчань відпрацьовували навики гасіння умовної пожежі потягу, що прибув по першій колії.

В навчанні були задіяні 130 працівників ГУ МНС України в м. Києві та 20 одиниць техніки, 30 працівників гірничо-рятувального загону та 4 автомобілі МНС України. Від метрополітену в навчаннях брали участь 40 працівників станції. Штаб аварійно-рятувальних робіт було розгорнуто у підземному переході станції. Передбачені план-конспектом завдання були відпрацьовані в повному обсязі.

Також наприкінці березня в нічний час на станції «Шулявська» Святошинсько-Броварської лінії було проведено тактико-спеціальні навчання з цивільної оборони, у яких прийняли участь 50 працівників метрополітену. В ході навчання було відпрацьовано ввідні на хімічну та радіоактивну атаку з закриттям станційних затворів та застосуванням протигазів. Від служби воєнізованої пожежної охорони в навчаннях прийняли участь 3 працівники.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 8 апреля 2010 г.
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» докладає максимум зусиль для забезпечення безпечного, безперебійного і комфортного перевезення пасажирів. Виходячи зі світового досвіду створення комплексів безпеки в метрополітенах, однією з основних функціональних систем є система відеоконтролю за об’єктами, яка суттєво сприяє виявленню та попередженню ситуацій техногенного та позаштатного характеру.
Станом на 1.01.2010 року у Київському метрополітені встановлена 381 відеокамера спостереження. З них - 136 камер встановлені у 68 вестибюлях та касових залах 46 станцій, 37 камер встановлено у електродепо.
Упродовж 2010 – 2011 років будуть продовжені роботи з впровадження комплексної системи відеоконтролю як на діючих станціях, так і на інших стратегічних об’єктах Київського метрополітену. Згідно з затвердженим Технічним завданням на проектування, вже розроблена проектно-кошторисна документація на стадії «Проект», яка передана на комплексну Державну експертизу. Зауважуємо, що система може бути впроваджена лише за умови виділення на неї бюджетних коштів.
Введення даної системи у Київському метрополітені дозволить:
- здійснювати постійний моніторинг обстановки на об’єктах метрополітену;
- зменшувати час виявлення й підвищувати оперативність реагування на позаштатні та аварійні ситуації шляхом використання високотехнологічних засобів обробки й передачі відеоінформації європейського рівня;
- надавати в єдиний центр відеомоніторингу повну оперативну відеоінформацію для керівництва метрополітену, а також віддалено для структур МВС, МНС і СБУ для прийняття оперативних дії з вирішення ситуацій, які можуть виникнути;
- організовувати оперативні штаби поза межами об’єктів метрополітену з ліквідації надзвичайних ситуацій та протидії терористичним загрозам;
- виявляти спроби несанкціонованого проходу в тунелі й технологічні зони об’єктів метрополітену, а також спроби безоплатного проходу пасажирів на станції метрополітену.
В цілому, впровадження даної комплексної системи відеоконтролю дозволить створити комфортніші й безпечніші умови для пасажирів, у тому числі, й забезпечити належний рівень підготовки об’єктів Київського метрополітену до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу у Києві.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 7 апреля 2010 г.
З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом I кварталу поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 8 додаткових металевих поручнів поруч із існуючими колясочними з’їздами. До кінця року планується встановити ще 3 таких поручні. Окрім цього, на станції "Святошин" виконано заміну існуючого металевого колясочного з’їзду на гранітний.

Принагідно повідомляємо, що до кінця року планується обладнати відео-інформаційними системами 135 вагонів та 11 станцій метрополітену, придбати 10 сучасних вагонів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, влаштувати 76 попереджувальних рельєфних смуг на 38 станціях, влаштувати 173 попереджувальні рельєфні смуги на першій та останній сходинках сходових маршів пересадних вузлів, станцій та підземних переходів.

Також у метрополітені діють та безперечно виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках» та «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 6 апреля 2010 г.
Київський метрополітен, у рамках заходів з підготовки відзначення 50-річчя, планує залучити людей, голоси яких знають і люблять пасажири, озвучувати станції метрополітену.
Запрошуємо відомих політиків та артистів взяти участь у нашому проекті. Також нам цікава думка пасажирів, чий голос вони хотіли б чути у метрополітені.
Просимо до 1 травня 2010 року надсилати свої пропозиції на адресу оргкомітету 50letmetro@metro.kiev.ua з обов’язковим зазначенням:

- Прізвища та ім’я особи, голос якої буде звучати у метрополітені;
- рід занять;
- назви станції, яку бажаєте озвучувати.

Проект безкоштовний, як для метрополітену, так і для відомих людей, які будуть озвучувати інформацію у метрополітені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
З 1 квітня 2010 року набирає чинності Положення «Про кращий колектив станції комерційної служби», метою введення якого є поліпшення якості обслуговування пасажирів та підвищення мотивації працівників кас та контрольних пунктів до якісної та ефективної роботи.

Основними критеріями оцінки роботи працівників є доброзичливе ставлення до пасажирів, відсутність обґрунтованих скарг.

Вже за підсумками II кварталу 2010 р. буде обрано три кращих колективи станцій та кращі працівники за професіями: старший касир, касир, контролер та інспектор.

Працівники кращих станцій отримуватимуть грамоти та матеріальне заохочення.

За підсумками 2010 року буде обрана «Краща станція року» та «Кращий працівник року».

Тому, коли ви побачите на станції грамоту «Кращий колектив», то можете розраховувати на максимально якісне обслуговування і всебічну допомогу з боку працівників метрополітену.

Ми прагнемо, щоб після знаходження в метрополітені, у вас залишалися лише позитивні емоції.

Ми будемо й надалі робити все, щоб забезпечувати вам комфортне знаходження в метрополітені на всіх станціях без виключення.

Для нас важлива ваша думка, тому просимо свої відгуки про роботу працівників кас та контрольних пунктів залишати за телефоном «Гарячої лінії метрополітену» 537-55-05 або на сайті метрополітену www.metro.kiev.ua

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 30 марта 2010 г.
30 березня 2000 року на Сирецько-Печерській лінії гостинно відчинила свої двері нова станція — "Дорогожичі".

Проектували станцію архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська, будували — ВАТ "Київметробуд". Станція глибокого закладення, з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором.

Ідею авторів стосовно відходу від традиційного промвестибюлю і об’єднання його з вестибюлем у одній конструкції було реалізовано саме тут. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури. Незвичний інтер’єр самої станції з білими пілонами органічно з’єднаний з лавами. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона підкреслена облицюванням платформних проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ. Акцент було спрямовано на відчуття циліндричного об’єму центрального залу – стеля білого кольору з двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує з чорною гранітною підлогою.

Естетичний вигляд станції закладений в м’якості ліній всього об’єму і його індивідуальних архітектурних елементах. Все це надає враження легкості, простоти та новизни. Архітектурно-художньому рішенню авторами майстерно надано співзвучності. На приколійних стінах, узгоджуючись з архітектурним задумом, розташована назва станції з об’ємних мармурових літер.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога