Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
среда, 24 февраля 2010 г.
24 лютого 2010 року на станції "Хрещатик-І" Святошино-Броварської лінії розпочався ремонт ескалатора №2. Ремонт триватиме до 28 лютого п.р.

Принагідно повідомляємо, що у 2010 році заплановано провести капітальні ремонти 12 ескалаторів на станціях "Лук'янівська" (4 ескалатори), "Шулявська" (5 ескалаторів), "Печерська" (2 ескалатори) та "Дружби народів" (1 ескалатор). Наразі виконуються капітальні ремонти ескалатора №1 на станції "Лук'янівська" (термін закінчення 12 березня), ескалатора № 3 нижнього нахилу станції "Шулявська" (термін закінчення 31 березня) та ескалатора №3 верхнього нахилу станції "Шулявська" (термін закінчення 6 квітня).

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 23 февраля 2010 г.
23 лютого 2010 року на станції "Шулявська" Святошино-Броварської лінії розпочнеться капітальний ремонт ескалатора №3 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 6 квітня п.р.

Окрім цього, на станції "Шулявська" триває ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу, термін закінчення якого 31 березня п.р. Також продовжується капітальний ремонт ескалатора № 1 станції "Лук’янівська", який триватиме до 12 березня.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонт ескалатора № 3 верхнього нахилу станції "Арсенальна" Святошино-Броварської лінії.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 17 февраля 2010 г.
Відповідно рішення Національної комісії з питань регулювання зв'язку України, Київський метрополітен отримав ліцензію на надання в користування місцевих каналів електрозв'язку на території міста Київ.

Відтак в метрополітені функціонує магістральна система передачі даних, створена волоконно-оптична мережа, в якій передбачене резервування волокон. Це дає можливість Київському метрополітену надавати в користування канали електрозв'язку стороннім організаціям з метою розширення інформаційних та інших додаткових послуг пасажирам, які перебувають на станціях і рухомому складі, на території метрополітену.

Також існує можливість надання доступу до мережі Інтернет стороннім організаціям, які функціонують на території метрополітену. За умов узгодження технічних питань об'єднання мережі метрополітену з іншими мережами операторів, також існує можливість надання каналів зв'язку технологій SDH, Ethernet компаніям та організаціям, для яких необхідні канали передачі даних між офісами та виробничими майданчиками, розміщеними в межах міста Києва. Для цього є достатня надлишкова кількість портів та ресурс мережі передачі даних, а також необхідний обслуговуючий персонал, система технічного обслуговування і ремонту.

Стосовно діючих тарифів на послуги з надання в користування місцевих каналів електрозв'язку та доступу до мережі Інтернет необхідно звертатись в службу «Інформаційних технологій та зв'язку» Київського метрополітену за телефонами 238-40-03, 238-40-10.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 12 февраля 2010 г.
Нещодавно оголошено конкурс на звання "Кращий за професією" серед працівників Київського метрополітену. Метою даного конкурсу є визначення кращих працівників метрополітену, які зразково виконують свої службові обов’язки, удосконалюють організацію праці як на своєму робочому місці, так і на підприємстві, забезпечують безпеку руху поїздів, високу культуру обслуговування пасажирів, суворо дотримуються правил трудової та технологічної дисципліни і своєю сумлінною працею подають приклад для розвитку активності молодих працівників.

Конкурс професійної майстерності проводиться в структурних підрозділах щорічно з січня по 30 вересня кожного року. У конкурсі беруть участь працівники масових професій метрополітену, які забезпечують безпеку руху поїздів, високу культуру обслуговування пасажирів та безперебійну роботу метрополітену.

Досягнення учасників конкурсу відповідної професійної групи розглядаються і оцінюються членами комісії. Переможці конкурсу на звання "Кращий за професією" нагороджуються посвідченням, нагрудним знаком та грошовою премією.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 5 февраля 2010 г.
3 лютого 2010 року під головуванням першого заступника начальника Київського метрополітену Володимира Федоренка відбулася планова щоквартальна нарада, на якій розглядалися такі питання: аналіз стану безпеки руху, дисципліни та профілактичної роботи з поліпшення рівня безпеки руху у метрополітені; аналіз стану пожежної безпеки; аналіз стану охорони праці за ІV квартал 2009 року.

У нараді взяли участь заступник начальника метрополітену-головний ревізор з безпеки руху поїздів Валерій Мелещенко, головний інженер Володимир Зель, заступник начальника метрополітену-начальник служби колії, тунельних споруд та будівель Ігор Сушко, заступник начальника метрополітену-начальник ескалаторної служби Валерій Машовець, заступник начальника метрополітену-начальник служби матеріально-технічного постачання Валерій Гавриленко, керівництво служби рухомого складу та електродепо, директор вагоноремонтного заводу Анатолій Гомоляко, начальники управлінь, служб, їх заступники та головні інженери, ревізори з безпеки руху поїздів, головні диспетчери, начальники техвідділів.

На нараді відзначалось, що упродовж звітного періоду працівниками підрозділів метрополітену в плановому порядку виконувались заходи з поліпшення стану безпеки руху, профілактичної роботи з попередження порушень, зміцнення дисципліни, підвищення надійності дії технічних засобів, рухомого складу та споруд. Метрополітен в цілому забезпечив безпечне перевезення пасажирів але було допущено випадок браку з вини служби колії, тунельних споруд та будівель.

Однак, у зв’язку з недостатнім фінансуванням метрополітену, склалося вкрай незадовільне становище з повнотою і своєчасністю виконання необхідних ремонтів та заміни обладнання, передбачених нормативними документами. Нестача фінансів призводить до погіршення стану колії, тунелів, рухомого складу, ескалаторів, систем енергоживлення, зв'язку, сигналізації, електромеханічного господарства. Не виконується план поповнення та оновлення парку рухомого складу.

Внаслідок тривалої відсутності фінансування, не закінчено впровадження поїзного радіозв’язку ультракороткого хвильового діапазону на Сирецько-Печерській лінії.

Значна частина випадків порушень безпеки руху була допущена з вини "людського" фактора, а враховуючи значний недокомплект кваліфікованих спеціалістів практично в усіх службах, на сьогоднішній день першочерговим завданням є якісне технічне і практичне навчання працівників.

Кількість нещасних випадків з пасажирами у ІV кв. 2009 р. у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, збільшилась і становить відповідно 22 проти 19 випадків. Основними причинами травматичних випадків, як і раніше, є порушення Правил користування метрополітеном, особиста необережність та погіршення стану самопочуття пасажирів.

Увагу присутніх на нараді було акцентовано на необхідності підвищення рівня відповідальності працівників, які особисто дають готовність на експлуатацію рухомого складу, ескалаторів та обладнання, що безпосередньо пов'язане з безпекою руху поїздів та перевезенням пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 21 января 2010 г.
21 січня начальник Київського метрополітену Петро Мірошников відповідав на дзвінки читачів газети «Комсомольская правда в Украине» під час Прямої телефонної лінії з шанувальниками видання.

Під час Прямої лінії очільник столичної підземки також відповідав на запитання присутніх представників засобів масової інформації.

Про зміст запитань та відповідей можна дізнатись на сайті «Комсомольскої правди» http://kp.ua/daily/210110/211381/ та прочитати у випуску газети на наступному тижні.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
22 січня 2010 року на станції "Арсенальна" Святошино-Броварської лінії розпочнеться ремонт ескалатора №3 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 29 січня п.р.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога