Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 11 декабря 2009 г.
Упродовж 11 місяців 2009 року на адресу метрополітену від громадян надійшло 2812 звернень. Найбільше їх надійшло від пасажирів, незадоволених чергами біля касових вікон, відсутності у продажу проїзних квитків, надання касирами решти купюрами не того номіналу, який вимагає пасажир. Як свідчить практика, пік таких звернень припадає на перші та останні числа місяця, коли пасажири масово купують проїзні квитки.

Також багато звернень надходило від пасажирів, незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Пасажири не згодні з вимогами працівників метрополітену пред’являти посвідчення у розгорнутому вигляді, сплачувати за перевезення багажу, який підлягає оплаті. Також деякі пасажири намагаються пройти без оплати через контрольний пункт до магазинів та банкоматів, що розташовані за турнікетами, та перевозити багаж на візку чи велосипеди, а це, як відомо, заборонено Правилами користування метрополітеном.

Чимало звернень надійшло з питання пільгового проїзду окремих категорій громадян, найчастіше - порядку надання безкоштовного проїзду учням та пенсіонерам.

Четверте місце у списку посідають звернення від пасажирів, незадоволених інтервалами руху поїздів на всіх лініях метро, особливо в години «пік», та виникненням збоїв у графіку руху поїздів при виникненні порушень у роботі метрополітену.

Вдвоє менше звернень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, надійшло від пасажирів, незадоволених розміщенням великої кількості реклами у вагонах та на станціях метрополітену.

Також значно зменшилась кількість звернень стосовно незадовільної роботи пасажирської автоматики. Найбільше з них стосувалися несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів касирами станцій.

Були у метрополітені і «сезонні» звернення, наприклад, пасажири влітку скаржилися на вентиляцію у вагонах. Більшість з них стосувалась вагонів Крюковського заводу. Після виконання фахівцями заводу робіт з модернізації вентиляційної системи, такі звернення перестали надходити.

Слід наголосити, що у метрополітені виважено ставляться до розгляду кожного звернення пасажирів. На підприємстві діє Порядок розгляду звернень, затверджений начальником метрополітену, розроблений на підставі Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно з вищезазначеним Порядком, при надходженні звернення, яке стосується порушень посадових обов’язків працівниками метрополітену, створюється спеціальна комісія, яка ретельно розглядає всі обставини випадку, переглядає архів відеоспостереження і приймає остаточне рішення щодо правомірності дій причетного працівника. В окремих випадках, до розгляду таких звернень залучаються і самі заявники за їх згодою. За звітний період таких службових перевірок проведено 35.

Згідно з чинним законодавством, всі заявники отримали відповіді на власні звернення: тим, хто залишив адресу, надавались письмові відповіді, а тим, хто залишив номер телефону - відповідь надавалась телефоном.

Водночас, на тлі невдоволень, приємно вирізняються подяки, які надійшли від пасажирів на адресу метрополітену. Із загальної кількості звернень - 2812, за 11 місяців поточного року подяк надійшло 181. Всі вони стосуються окремих історій перебування пасажирів у метро. Проте, якщо охарактеризувати їх зміст загалом, то всі вони атестуються так: «за чуйне ставлення працівників метрополітену до пасажирів».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 10 декабря 2009 г.
Розпорядженням встановлено:

1. Тариф на перевезення пасажирів у метрополітені складає 1,70 грн. за одну поїздку;

2. Вартість одного проїзного квитка на проїзд у метрополітені на місяць складає :
— для фізичних та юридичних осіб складає 95,00 грн., на другу половину місяця — 48,00 грн.,
— для студентів вищих начальних закладів та учнів професійно-технічних навчальних закладів денної форми навчання – 48,00 грн.

3. Вартість одного проїзного квитка на місяць на два види транспорту, один з яких - метрополітен, складає 150,00 грн.

4. Вартість одного проїзного квитка на місяць на чотири види транспорту, один з яких - метрополітен, складає 230,00 грн.

5. Заставна вартість пластикової безконтактної картки складає 7,00 грн.

6. У проїзних квитках на термін дії кількість поїздок не обмежується.

7. Кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць.

8. Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

У зв’язку з уведенням в дію Розпорядження від 12.12.2009 року №1277, втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2009 року №90 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 9 декабря 2009 г.
Сьогодні засоби масової інформації з посиланням на сайт Міністерства внутрішніх справ України розповсюдили інформацію про закупівлю службовими особами Київського метрополітену за нібито завищеними цінами запасних частин для вагонів метро та обладнання для станцій метрополітену, чим завдали збитків міському бюджету.
Прес-служба Київського метрополітену офіційно заявляє, що численні перевірки контролюючих органів, що почалися у листопаді минулого року після підвищення тарифів на проїзд до 2,00 грн., і продовжуються досі, не засвідчили ані "викриття службових осіб", ані "завищених цін", ані "нанесення збитків міському бюджету на суму 22,1 млн. грн.". Зазначаємо, що закупівлі Київським метрополітеном товарів і послуг проходили і проходять у відповідності до діючого законодавства.
Принагідно повідомляємо, що станом на 15:00 9 листопада 2009 року КП "Київський метрополітен" не отримував постанову про відкриття прокуратурою міста кримінальної справи.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
9 грудня 2009 року у зв’язку з проведенням на стадіоні «Динамо» імені Валерія Лобановського футбольного матчу між командами «Динамо» (Київ) – «Барселона» (Іспанія), змінюється режим роботи Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
Нещодавно вся світова спільнота відзначала Міжнародний день інвалідів. До цього дня, а також на підтримку безстрокової акції «Допоможи конкретній людині», започаткованій Київським міським головою Леонідом Черновецьким, та відповідно до міської комплексної програми «Турбота», з метою матеріальної підтримки 174-х непрацюючих інвалідів підприємства, Адміністрація Київського метрополітену надала фінансову допомогу кожному з них у розмірі 80 грн.

Варто наголосити, що багато з непрацюючих нині інвалідів починали свою трудову діяльність на підприємстві ще з відкриття першої дільниці метрополітену й пропрацювали тут все своє трудове життя. Це — Кістень Володимир Трохимович, Куриленко Микола Трохимович, Андрєєва Лідія Михайлівна та інші. Загалом же, без уваги з боку керівництва метрополітену не обходиться жоден інвалід – працюючий чи непрацюючий, хто потребує конкретної допомоги.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 4 декабря 2009 г.
3 грудня активовано розділ сайту «50 років метрополітену», присвячений підготовці до відзначення 50-річчя від дня введення в дію першої дільниці Київського метрополітену.

Розділ містить інформацію про заплановані заходи, для участі у яких планується залучати мешканців та гостей міста, що люблять Київський метрополітен, зокрема, конкурси та вікторини, виставки, екскурсії.

Відвідувачі розділу «50 років метрополітену» матимуть змогу отримати інформацію про склад та контакти організаційного комітету з підготовки до святкування, а також проглядати фото та відео заходів, які проводитимуться упродовж року у рамках підготовки до ювілею.

Рубрика «Прес-центр» покликана інформувати відвідувачів розділу «50 років метрополітену» про новини: коли і де проводитимуться заходи, про переможців конкурсів на кращий малюнок, вірш та фото, хто з дизайнерів з виготовлення дизайну нового форменого одягу для працівників метрополітену здобуде перемогу і ще багато цікавої інформації.

Про перебіг підготовки до святкування також можна ознайомитись у підрозділі «Про нас пишуть». Це своєрідний моніторинг засобів масової інформації, з якого ми дізнаємось як сприймають і оцінюють нашу підготовку представники ЗМІ, тобто, погляд журналістів на події.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
Нагадаємо, з 1 грудня вестибюлі №2 станцій «Нивки», «Героїв Дніпра», «Позняки», «Хрещатик» були відчинені для пасажирів лише у робочі дні з 7:00 до 19:00.
Зважаючи на чисельні звернення киян, з суботи 5 грудня графіки роботи зазначених станцій будуть відновлені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога