Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 24 июля 2009 г.
23 липня 2009 року на базі спорткомплексу «Сокіл» відбувся фінал Кубка Київського метрополітену з міні-футболу.

Напередодні заявку на участь у турнірі подали вісім команд, до складу яких увійшли працівники електродепо «Дарниця», цеху експлуатації електродепо «Оболонь», цеху ремонту електродепо «Оболонь», електродепо «Харківське», вагоноремонтного заводу, служби колії, служби електропостачання та служби сигналізації.

Упродовж трьох днів проводилися змагання між командами, у фінал яких вийшли команди електродепо «Дарниця» та служби колії. Фінальна гра, як і годиться, була напруженою і впертою, гравці докладали максимум зусиль для перемоги. Однак, спорт є спорт і переможець у змаганнях завжди один. Цього разу почесне звання виборола команда електродепо «Дарниця» у складі О. Сергута (капітан команди), В. Грущецького, С. Данилюка, А.Близнюка, Є. Третяка, В. Плескача, І. Глушка та А. Семенюка.

Кубок Київського метрополітену з міні-футболу вручали голова Об’єднаної профспілкової організації підприємства Олександр Мозолевич та голова Молодіжної ради Олександр Осіпчук.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
На запрошення тижневика «Аргументы и факты в Украине», у четвер 23 липня начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь у прямій телефонній лінії, під час якої спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

В основному, питання стосувалися:

непоодиноких випадків жебрацтва у вагонах;
перспективи встановлення захисних бар’єрів на платформах;
роботи бюро знахідок метрополітену, зокрема, як довго зберігаються там загублені речі;
чи буде підвищено тарифи на оплату проїзду у метрополітені;
як відбувається прибирання вагонів та їх дезінфекція;
чому пропускають у метрополітен людей, які мають неохайний вигляд;
чи працюють зараз на станціях «штовхачі» тощо.
Відповіді на ці та інші запитання, які були поставлені очільникові Київського метрополітену Петру Мірошникову за телефоном прямої лінії, читайте у наступному номері газети «Аргументы и факты в Украине».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 20 июля 2009 г.
За підсумками 6 місяців 2009 року, Київським метрополітеном перевезено 254 млн. пасажирів. План перевезень за перше півріччя виконано на 100,1 %.

Найбільш навантаженою лінією метрополітену залишається Святошино-Броварська, якою упродовж зазначеного періоду скористалися 115,5 млн. пасажирів. В цей же час Куренівсько-Червоноармійською та Сирецько-Печерською лініями перевезено відповідно 77,7 млн. та 60,8 млн. пасажирів.

Середньодобові перевезення за перше півріччя п.р. у робочі дні становили 1,75 млн. пасажирів, з яких понад 0,3 млн. пасажирів - пільговики.

Принагідно повідомляємо, що з 1 листопада 2008 року у Київському метрополітені введена в експлуатацію автоматизована система проходу пасажирів, яка дає можливість здійснювати облік перевезених пасажирів за фактичними проходами. Відтак облік платних пасажирів здійснюється за показниками фіскальних лічильників автоматично-контрольних пунктів, а пільгових категорій - за показниками лічильників контрольно-пропускних пунктів.

У Київському метрополітені постійно вивчаються пасажиропотоки з метою визначення необхідних розмірів руху поїздів. Так, в літній період на лініях метрополітену рух поїздів організований з інтервалами між поїздами за графіками робочих та вихідних днів, що діють упродовж року. При цьому рух поїздів у літній період з діючими інтервалами повністю забезпечує перевезення пасажирів.

Водночас, організація перевезень пасажирів в осінньо-зимовий період передбачає підвищення інтенсивності руху поїздів в годинники «пік» до технологічно можливих, при яких технічні пристрої метрополітену забезпечують безпеку руху поїздів.

Фахівцями метрополітену постійно аналізуються плани проведення міських культурно-масових і спортивних заходів з метою вивчення можливої зміни пасажиропотоків. У випадку збільшення прогнозованої кількості пасажирів, для забезпечення їх перевезень призначаються додаткові поїзди.

Серйозної уваги у метрополітені приділяють і підтриманню станцій та об’єктів метрополітену в належному санітарному стані, забезпеченню там необхідного мікроклімату. З цією метою у 2008 році було закуплено 39 сучасних поломийних машин. У 2009 році планується закупівля ще 30 одиниць такої техніки. Двічі на рік - навесні й восени - у метрополітені проводяться місячники з благоустрою станцій та прилеглих до них територій, під час яких замінюються урни й контейнери, проводиться очищення й фарбування устаткування та споруд тощо.

У метрополітені дбають про пасажирів. Не залежно від пори року, з метою запобігання поширенню інфекційних захворювань, на станціях та у вагонах метрополітену в нічний час повсякчас проводиться вологе прибирання із застосуванням дезінфікуючих засобів, на які щорічно витрачаються чималі кошти.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 17 июля 2009 г.
На запрошення газети «Комсомольская правда» в Украине», начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь Прямій лінії. За редакційною традицією, Петро Володимирович у телефонному режимі спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

Серед питань, які цікавили читачів газети, були:

будівництво метро у бік житлових масивів Теремки, Троєщина та Виноградар;
коли на лініях Київського метрополітену курсуватимуть сучасні потяги;
чи буде введена зональна оплата проїзду у Київському метрополітені;
які нововведення планується запровадити до Євро-2012, зокрема, чи буде побудовано другий вихід на станціях «Республіканський стадіон» та «Вокзальна»;
чому влітку інтервал між потягами більший, ніж взимку тощо.
Відповіді на ці та інші запитання, які були поставлені очільникові Київського метрополітену Петру Мірошникову за телефоном Прямої лінії, читайте на сторінках газети «Комсомольская правда» в Украине».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 16 июля 2009 г.
Особовий склад Служби воєнізованої охорони докладає максимум зусиль для забезпечення пасажирами Київського метрополітену повноти оплати проїзду. Про це свідчать результати роботи з вилучення недійсних документів, якими пасажири намагалися скористатися задля безкоштовного проїзду у метрополітені.

Так, упродовж І півріччя поточного року у пасажирів метрополітену було вилучено 7150 документів, які не давали права на безоплатний чи пільговий проїзд. З них: 4135 — студентські проїзні, 758 – студентські квитки, 739 — пенсійні посвідчення, 521 — посвідчення учасника ліквідації на ЧАЕС, 360 — посвідчення ветерана праці, 174 — посвідчення учасника війни, 463 — інші документи.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, цьогоріч вилучено на 2446 документів більше. Робота з вилучення недійсних документів у пасажирів метрополітену триватиме й надалі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 7 июля 2009 г.
З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом ІI кварталу поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 5 колясочних з’їздів на станціях: «Героїв Дніпра» (1 шт), «Петрівка» (2 шт), «Кловська» (1 шт), «Вокзальна» (1 шт). Вартість виконаних робіт складає 44,8 тис. грн. Робота з влаштування колясочних з’їздів триватиме. До кінця року в метрополітені з’являться ще 16 колясочних з’їздів.

Принагідно повідомляємо, що всього з початку року на станція метрополітену влаштовано 9 колясочних з’їздів на суму 66 тис. грн. Окрім цього, за кошти інвесторів обладнано відео-інформаційними системами 5 вагонів метрополітену для інвалідів з вадами слуху.

Також у метрополітені постійно забезпечувалось виконання інструкцій «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках» та «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 30 июня 2009 г.
26 червня 2009 року в Київській міській державній адміністрації відбулося розширене засідання Колегії виконавчого органу про стан виконання Указу Президента України від 25.02.2008 року № 157/2008 «Про невідкладні заходи щодо розвитку міста Києва».

На Колегії з доповіддю виступив начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, де зазначив основні завдання, визначені Указом Президента в частині розвитку метрополітену. Основними позиціями є будівництво нових та реконструкція діючих ліній метрополітену, а також оновлення рухомого складу.

Що стосується фінансування в 2008 році, то по капітальному будівництву метрополітену згідно з Державною програмою фактично освоєно 940,46 млн.грн., у тому числі з державного бюджету (субвенція) 289,4 млн. грн. і з міського бюджету 674 млн. грн.

Стосовно фінансування в 2009 році, метрополітен опинився у більш скрутному становищі. З міського бюджету виділено 97 млн.грн. з передбачених 493,2 млн. грн., а державний бюджет з 493,15 млн. грн. запланованих коштів не виділив взагалі.

Фінансування в передбачених Державною Програмою обсягах, не виконується.

На останок очільник підземки наголосив на необхідності оновлення рухомого складу.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога