Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 14 мая 2009 г.
Нещодавно закінчився весняний двомісячник з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану території і об’єктів метрополітену. Надані підрозділами підприємства дані свідчать про виконані обсяги робіт.

Зокрема, упродовж звітного періоду було:

відремонтовано 80 дренажних решіток;
очищено від бруду 1100м? ям для танення снігу;
відновлено 2100 м окремих ділянок схилів земляного полотна наземної дільниці ст. «Лісова» - ст. «Дарниця» (І, ІІ колії);
пофарбовано 110 одиниць колійного обладнання наземної дільниці ст. «Лісова» - ст. «Дніпро»;
очищено від бруду 235 лавок на платформах;
очищено 650 м? покрівлі станцій «Дніпро» та «Чернігівська»;
промито та проведено необхідний ремонт 13532 одиниць арматури освітлення;
замінено вестибюльні двері на нові на ст. «Петрівка» - 20 одиниць;
замінено скляні вітражі на станціях «Оболонь», «Дарниця», «Лісова»;
вивезено сміття з контейнерів – 3,562 м?;
прибрано 55600м? територій, прилеглих до станцій та об’єктів метро-політену;
знято 37 сухостійних дерев, кроновано 276 дерев, відремонтовано газон, посаджено дерев, кущів та квітів - всього 4251 одиниць.
У проведенні весняного двомісячника з благоустрою території метрополітену було задіяно 5873 працівники підприємства.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
У минулі вихідні дні група працівників Київського метрополітену здійснила дводенну туристичну поїздку до мальовничого міста Кам’янець – Подільський.

Екскурсії старим містом дали можливість метрополітенівцям зануритись у атмосферу давнини, відвідати старовинні замки, фортеці, почути легенди і розповіді про їхню історію. Також група відвідала музей історії міста Кам’янець – Подільський та костел, де послухали гру одного з найстаріших органних інструментів України.

Програмою туристичної подорожі також була передбачена поїздка в село Бакота, що знаходиться в 50 км від міста, у зруйнований монастир у горах, відпочинок на березі річки «Дністр», глибина якої - 65 метрів. Також була організована екскурсія до міста Хотин з відвіданням Хотинської фортеці, до села Кривче, що в Чернівецькій області. Тут працівники столичної підземки пройшла лабіринтами кришталевих печер довжиною понад 3 км, послухали захоплюючі розповіді та легенди про історію винайдення цих див природи, вік яких понад 2 млн. років.

Залишається додати, що туристичну поїздку для своїх працівників організувала Об’єднана профспілкова організація Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 13 мая 2009 г.
11 травня 2009 року, вперше в історії Київського метрополітену, Молодіжною радою підприємства було ініційовано й організоване турнір по Великому тенісу серед своїх співробітників на Кубок Метро, що відбувся в електродепо «Оболонь» і поклав початок розвитку цього виду спорту серед метрополітенів України.

Заявку на участь у турнірі подало 8 чоловік, серед них — Максим Яковер та Сергій Науменко (служба «ІТЗ»), Володимир Самбора (служба «П»), Олександр Лакіза (електродепо «Оболонь»), Сергій Оснач та Ігор Савченко (електродепо «Харківське»), Юрій Гонтар (адміністрація).

Перед початком змагань було проведено жеребкування, яким визначилися пари гравців. Після короткої розминки, пара учасників М. Яковер - В. Самбора відкрили перший турнір Кубка Метро, у ході якої М. Яковер здобув перемогу й вийшов у півфінал. Інші пари учасників турніру також активно боролися за вихід у півфінал.

А у півфіналі зустрілися дві пари учасників: С. Оснач - М. Яковер і Ю. Гонтар - С. Науменко. Цікавою й напруженою була боротьба між учасниками за вихід у фінал. Ніхто не хотів поступатися позиціями у грі, незважаючи навіть на травми, які отримували учасники при відбиванні м'яча в складних і несподіваних моментах на корті.

Зрештою, гра визначила своїх фіналістів, ними стали М. Яковер і Ю. Гонтар. Зустрілися дійсно майстри ракетки, які, посилюючи різні подачі й удари, прагнули чесно здобути перемогу. До кінця гри Юрій Гонтар вимотував супротивника на корті, однак удача посміхнулася Максимові Яковеру, який і здобув Кубок Метро.

Молодіжна рада метрополітену висловлює подяку всім тим, хто вболівав і підтримував учасників турніру, а також начальнику електродепо «Оболонь» В.І. Дворському, заступнику начальника депо з ремонту І.Л. Ханіну, старшому майстру ТЧВ-1 О.Г. Лакізі і голові профспілки С.М. Осначу за допомогу й сприяння у проведенні турніру.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 6 мая 2009 г.
У зв'язку з проведенням 9 травня 2009 року на центральній площі міста Києва загальнодержавних заходів, присвячених Дню Перемоги, змінюється режим роботи станції "Майдан Незалежності" Куренівсько-Червоноармійської лінії.

У зв'язку з проведенням 9 травня 2009 року на центральній площі міста Києва загальнодержавних заходів, присвячених Дню Перемоги, станція Київського метрополітену "Майдан Незалежності" з 7 год. 00 хв. і до закінчення заходів буде тимчасово зачинена для входу та виходу пасажирів. У цей час станція працюватиме як пересадний вузол з лінії на лінію. Водночас, станція "Хрещатик" працюватиме у звичному режимі. Принагідно повідомляємо, що протягом 9-11 травня Київський метрополітен буде працювати за графіком вихідних днів, а 9 травня - зі вставкою на салют.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 5 мая 2009 г.
5 травня 2009 року о 12.30 у Київському метрополітені відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю фінансових лізингових послуг(предмет лізингу - вагони метрополітену).5 травня 2009 року о 12.30 у Київському метрополітені відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю фінансових лізингових послуг (предмет лізингу - вагони метрополітену). Тендерні пропозиції, надані виключно вітчизняними компаніями, які будуть розглянуті робочою групою фахівців метрополітену щодо відповідності їх вимогам тендерної документації, а також технічним вимогам до предмету лізингу.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 23 апреля 2009 г.
22 квітня 2009 року відбулися засідання Ради та Конференція членів Міжнародної Асоціації "Метро". Ці дві важливі події зібрали під дахом Адміністрації Київського метрополітену поважних гостей - керівників метрополітенів країн СНД. З привітанням та ознайомленням учасників засідання з планами столичної влади щодо розвитку метрополітену виступив в.о. заступника голови Київської міської державної адміністрації Валерій Міронов. За його словами, до кінця поточного року планується здати в експлуатацію три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії ? "Деміївську", "Голосіївську" та "Васильківську"; розпочати будівництво двох нових ліній - Лівобережну та Подільсько-Вигурівську; придбати 100 нових вагонів метрополітену. Окрім цього, до 2012 року, коли в Києві відбудеться фінал Євро-2012, планується спорудити ще три станції; побудувати додатковий пасажирський перехід між станціями "Театральна" - "Золоті ворота"; побудувати другий вихід зі станції "Республіканський стадіон". Відкриваючи засідання, голова Ради Міжнародної Асоціації "Метро", начальник Московського метрополітену Дмитро Гаєв зазначив: "Киевский метрополитен был и остается одним из крупнейших на постсоветской территории. И нас откровенно радуют те инновации, которые мы здесь увидели, они имеют свой оттенок, служа одному делу - культурному обслуживанию населения, улучшению комфортности перевозки людей. И это очень важно. Именно такой обмен идеями и наработками, новыми технологиями во время проведения мероприятий Ассоциации, позволяют взять лучшее всем нам для развития собственной базы и реализовать с учетом специфики, имеющейся в каждом метрополитене". Плани Київського метрополітену на майбутнє очільник Асоціації назвав "грандіозними". За його словами, якщо вони будуть реалізовані, це буде величезна заслуга керівництва міста та метрополітену. Наостанок Дмитро Гаєв сказав: "Можно отметить, как был Киев "матерью городов русских", так и остался. Киев - как колыбель, мы все из него вышли когда-то очень давно. Самое главное, сумели сохранить дружбу и деловое взаимодействие". Відповідаючи на запитання представників ЗМІ щодо практичного значення діяльності Міжнародної Асоціації "Метро", начальник Київського метрополітену Петро Мірошников наголосив на тому, що Асоціація є вкрай необхідною установою, оскільки координує діяльність метрополітенів, які побудовані й експлуатуються по одному технологічному принципу. Іншим важливим аспектом, на його думку, є проведення Асоціацією доцільної технічної політики у сфері науково-технічних розробок, реконструкції й модернізації технічних засобів, ескалаторного господарства та рухомого складу. "Обмін досвідом та ознайомлення на місцях з технічними досягненнями, по суті, є складовою діяльності тих підприємств, які прагнуть розвиватися. Київський метрополітен якраз і належить до таких підприємств" - підкреслив Мірошников. Міжнародна Асоціація "Метро" утворилася в лютому 1992 року і поєднує Московський, Петербурзький, Самарський, Єкатеринбурзький, Новосибірський, Нижегородський, Тбіліський, Ташкентський, Бакинський, Єреванський, Київський, Харківський, Дніпропетровський, Мінський та Казанський метрополітени, ЗАТ "Метровагонмаш", ЗАТ "Динамо-Плюс", ЗАТ "Вагонмаш", ВАТ "Крюковський вагонобудівний завод". Виконавчий орган Асоціації - Дирекція, на яку відповідно до Статуту покладено здійснення всієї практичної діяльності Асоціації, це висококваліфіковані фахівці з великим практичним досвідом роботи у метрополітенах. Керівники метрополітенів є членами Ради Міжнародної Асоціації "Метро". Київський метрополітен офіційно є членом Асоціації з травня 1998року.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 22 апреля 2009 г.
З метою забезпечення перевезень пасажирів, упродовж весняно-літнього періоду у вихідні та святкові дні з 10:00 до 22:00 буде відкрито вестибюль №2 на станції метрополітену "Гідропарк".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога