Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 17 апреля 2009 г.
Згідно з розпорядженням КП "Київський метрополітен" "Про забезпечення нормальної роботи метрополітену 18-20 квітня 2009 року" та з метою створення сприятливих умов для святкування Великодня, робота Київського метрополітену 19 квітня 2009 року буде організована в цілодобовому режимі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 15 апреля 2009 г.
Особовий склад Служби воєнізованої охорони спільно з працівниками Комерційної служби докладає максимум зусиль для забезпечення пасажирами Київського метрополітену повноти оплати проїзду. Про це свідчать результати роботи з вилучення недійсних документів, якими пасажири намагалися скористатися задля безкоштовного проїзду у метрополітені.

Упродовж І кварталу поточного року у таких пасажирів вилучено 2543 документи, які не давали права на безоплатний чи пільговий проїзд у метрополітені. З них: 1487 - студентські проїзні, 303 - пенсійні посвідчення, 276 - студентські квитки, 165 - посвідчення ветерана праці, 81 - посвідчення учасника війни, 73 - посвідчення учасника ліквідації на ЧАЕС та інші документи. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, цьогоріч вилучено на 195 документів більше. Робота з вилучення недійсних документів у пасажирів метрополітену триватиме й надалі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 7 апреля 2009 г.
7 квітня 2009 року розпочався плановий капітальний ремонт ескалатора №3 верхнього нахилу станції "Золоті ворота" Сирецько-Печерської лінії, який триватиме до 9 червня поточного року.

7 квітня 2009 року розпочався плановий капітальний ремонт ескалатора №3 верхнього нахилу станції "Золоті ворота", який триватиме до 9 червня поточного року. Окрім цього, продовжується капітальний ремонт ескалатора №3 нижнього нахилу станції "Золоті ворота", який триватиме до 3 червня. З початку поточного року у Київському метрополітені було проведено 3 капітальні ремонти ескалаторів на станціях "Арсенальна", "Університет" та здійснено ремонт головного валу ескалатора на станції "Політехнічний інститут".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 2 апреля 2009 г.
У поточному році буде завершено програму по введенню в експлуатацію нової системи оплати проїзду, а також Соціальних карток киянина.

Впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів в Київський метрополітен (АСПП) виконується в рамках "Програми побудови автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва з урахуванням громадян пільгових категорій "Соціально-транспортної картки киянина? на 2007-2009 рр.", затвердженої Київською міською радою 21.12.06 р. Загалом, цією програмою передбачено впровадження багатофункціональної смарт-картки, на якій будуть розташовані соціальний додаток, транспортний додаток, платіжний додаток та інші. Основне призначення АСПП - введення в дію найбільш справедливої системи оплати проїзду, а саме - в залежності від дальності поїздки або часу перебування в метрополітені. Система забезпечить повний облік всіх продаж і проходів пасажирів у метрополітен, у тому числі, пільгових категорій. З 2008 року обладнання АСПП забезпечує обіг безконтактних карток при оплаті проїзду на вході на станцію для всіх пасажирів. Станом на 1.04.09 в обігу знаходиться близько 400 тисяч безконтактних карток. Нині все обладнання АСПП має технічну можливість прийому соціальних карток при наявності на них безконтактного інтерфейсу. Також є можливість запису категорії пільги та персональних даних власника картки (використовується для службових карток). Нещодавно завершено обладнання всіх автоматичних контрольних пунктів засобами індикації проходу пасажирів пільгових категорій, на сьогодні, це студенти. План робіт на 2009 рік передбачає повне закінчення робіт для забезпечення оплати проїзду на вході на станцію та встановлення обладнання АСПП на виходах зі станцій для забезпечення технічної можливості введення системи оплати проїзду в залежності від дальності поїздки. Для цього в Програмі соціально-економічного розвитку міста передбачені кошти в сумі 9 млн. 711 тис. грн. Відповідно до Розпорядження КМДА від 18.01.2009 року №213, цього року на базі Київського метрополітену планується створити центр обліку всіх пасажирських перевезень м. Києва. Окрім робіт, які планується виконати за рахунок міського бюджету, метрополітен за кошти підприємства проводить роботи з дообладнання:

усіх 470 пристроїв АКП на вході засобами індикації (світлофорами) проходу пільгових категорій пасажирів (виконано у 1 кварталі);
300 АКП-73 (старої конструкції) модернізувати валідатори жетонів для того, щоб вони надійно працювали з пластиковими жетонами й могли працювати в майбутньому з жетонами на безконтактній основі (роботи планується завершити у травні);
усіх 68 ПКП (пропускних контрольних пунктів) - пунктів ручного контролю з рідерами для БК, щоб зручніше було проходити пасажирам пільгових категорій з БК (так званими "соціальними картками"). Роботи планується завершити у травні.
Станом на 1.04.2009, кількість активних безконтактних карток в обігу складає:

річних, на 12 місяців - 121 808;
на 365 днів - 32 119;
загального користування (на кількість поїздок, на 15 та 30 днів) - 69 503;
річних студентських - 68 100;
місячних (на березень 2009) - 76 385;
службових - 8 783.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
2 квітня 2009 року відбулася прес-конференція на тему: "Впровадження автоматизованої системи обліку і контролю перевезень пасажирів у Київському метрополітені. Плани на 2009 рік", у якій взяли участь перший заступник начальника метрополітену Олег Москаленко, головний інженер метрополітену Володимир Зель, начальник комерційної служби метрополітену Олександр Юрченко, заступник начальника комерційної служби Ігор Шиповалов та представники генерального проектувальника системи - ТОВ "Кард-Сістемс" - генеральний директор Анатолій Долинний і головний конструктор Сергій Григор'єв. Керівник проекту Володимир Зель розповів представникам ЗМІ про перебіг виконання робіт з впровадження автоматизованої системи та про плани метрополітену стосовно повного їх завершення. Після цього всі учасники прес-конференції відповіли на запитання журналістів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 31 марта 2009 г.
2 квітня 2009 року об 11:00 у приміщенні Адміністрації КП "Київський метрополітен" за адресою проспект Перемоги, 35 відбудеться прес-конференція на тему: "Впровадження автоматизованої системи обліку і контролю перевезень пасажирів у Київському метрополітені". Акредитація представників ЗМІ проводиться за телефоном 238-54-68. Свої заявки на участь також можна надсилати факсом 238-54-69 або на e-mail: N.Shumak@metro.kiev.ua

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
30 березня 2000 року на Сирецько-Печерській лінії відчинила свої двері нова станція - "Дорогожичі".

Проектували станцію архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська, генеральний підрядник будівництва станції - ВАТ "Київметробуд". Станція глибокого закладення, з'єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором. Ідею авторів стосовно відходу від традиційного промвестибюлю і об'єднання його з вестибюлем у одній конструкції було реалізовано саме тут. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури. Незвичний інтер'єр самої станції з білими пілонами органічно з'єднаний з лавами. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона підкреслена облицюванням платформних проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ. Акцент було спрямовано на відчуття циліндричного об'єму центрального залу - стеля білого кольору з двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує з чорною гранітною підлогою. Естетичний вигляд станції закладений в м'якості ліній всього об?єму і його індивідуальних архітектурних елементах. Все це надає враження легкості, простоти та новизни. Архітектурно-художньому рішенню авторами майстерно надано співзвучності. На приколійних стінах, узгоджуючись з архітектурним задумом, розташована назва станції з об'ємних мармурових літер. Станція розташована на перетині вулиць Мельникова та Ольжича. Вихід у місто до вулиць Щусєва, Теліги та Мельникова, до телецентру та урочища Бабин Яр.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога