Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 2 апреля 2009 г.
У поточному році буде завершено програму по введенню в експлуатацію нової системи оплати проїзду, а також Соціальних карток киянина.

Впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів в Київський метрополітен (АСПП) виконується в рамках "Програми побудови автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва з урахуванням громадян пільгових категорій "Соціально-транспортної картки киянина? на 2007-2009 рр.", затвердженої Київською міською радою 21.12.06 р. Загалом, цією програмою передбачено впровадження багатофункціональної смарт-картки, на якій будуть розташовані соціальний додаток, транспортний додаток, платіжний додаток та інші. Основне призначення АСПП - введення в дію найбільш справедливої системи оплати проїзду, а саме - в залежності від дальності поїздки або часу перебування в метрополітені. Система забезпечить повний облік всіх продаж і проходів пасажирів у метрополітен, у тому числі, пільгових категорій. З 2008 року обладнання АСПП забезпечує обіг безконтактних карток при оплаті проїзду на вході на станцію для всіх пасажирів. Станом на 1.04.09 в обігу знаходиться близько 400 тисяч безконтактних карток. Нині все обладнання АСПП має технічну можливість прийому соціальних карток при наявності на них безконтактного інтерфейсу. Також є можливість запису категорії пільги та персональних даних власника картки (використовується для службових карток). Нещодавно завершено обладнання всіх автоматичних контрольних пунктів засобами індикації проходу пасажирів пільгових категорій, на сьогодні, це студенти. План робіт на 2009 рік передбачає повне закінчення робіт для забезпечення оплати проїзду на вході на станцію та встановлення обладнання АСПП на виходах зі станцій для забезпечення технічної можливості введення системи оплати проїзду в залежності від дальності поїздки. Для цього в Програмі соціально-економічного розвитку міста передбачені кошти в сумі 9 млн. 711 тис. грн. Відповідно до Розпорядження КМДА від 18.01.2009 року №213, цього року на базі Київського метрополітену планується створити центр обліку всіх пасажирських перевезень м. Києва. Окрім робіт, які планується виконати за рахунок міського бюджету, метрополітен за кошти підприємства проводить роботи з дообладнання:

усіх 470 пристроїв АКП на вході засобами індикації (світлофорами) проходу пільгових категорій пасажирів (виконано у 1 кварталі);
300 АКП-73 (старої конструкції) модернізувати валідатори жетонів для того, щоб вони надійно працювали з пластиковими жетонами й могли працювати в майбутньому з жетонами на безконтактній основі (роботи планується завершити у травні);
усіх 68 ПКП (пропускних контрольних пунктів) - пунктів ручного контролю з рідерами для БК, щоб зручніше було проходити пасажирам пільгових категорій з БК (так званими "соціальними картками"). Роботи планується завершити у травні.
Станом на 1.04.2009, кількість активних безконтактних карток в обігу складає:

річних, на 12 місяців - 121 808;
на 365 днів - 32 119;
загального користування (на кількість поїздок, на 15 та 30 днів) - 69 503;
річних студентських - 68 100;
місячних (на березень 2009) - 76 385;
службових - 8 783.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
2 квітня 2009 року відбулася прес-конференція на тему: "Впровадження автоматизованої системи обліку і контролю перевезень пасажирів у Київському метрополітені. Плани на 2009 рік", у якій взяли участь перший заступник начальника метрополітену Олег Москаленко, головний інженер метрополітену Володимир Зель, начальник комерційної служби метрополітену Олександр Юрченко, заступник начальника комерційної служби Ігор Шиповалов та представники генерального проектувальника системи - ТОВ "Кард-Сістемс" - генеральний директор Анатолій Долинний і головний конструктор Сергій Григор'єв. Керівник проекту Володимир Зель розповів представникам ЗМІ про перебіг виконання робіт з впровадження автоматизованої системи та про плани метрополітену стосовно повного їх завершення. Після цього всі учасники прес-конференції відповіли на запитання журналістів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 31 марта 2009 г.
2 квітня 2009 року об 11:00 у приміщенні Адміністрації КП "Київський метрополітен" за адресою проспект Перемоги, 35 відбудеться прес-конференція на тему: "Впровадження автоматизованої системи обліку і контролю перевезень пасажирів у Київському метрополітені". Акредитація представників ЗМІ проводиться за телефоном 238-54-68. Свої заявки на участь також можна надсилати факсом 238-54-69 або на e-mail: N.Shumak@metro.kiev.ua

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
30 березня 2000 року на Сирецько-Печерській лінії відчинила свої двері нова станція - "Дорогожичі".

Проектували станцію архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська, генеральний підрядник будівництва станції - ВАТ "Київметробуд". Станція глибокого закладення, з'єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором. Ідею авторів стосовно відходу від традиційного промвестибюлю і об'єднання його з вестибюлем у одній конструкції було реалізовано саме тут. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури. Незвичний інтер'єр самої станції з білими пілонами органічно з'єднаний з лавами. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона підкреслена облицюванням платформних проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ. Акцент було спрямовано на відчуття циліндричного об'єму центрального залу - стеля білого кольору з двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує з чорною гранітною підлогою. Естетичний вигляд станції закладений в м'якості ліній всього об?єму і його індивідуальних архітектурних елементах. Все це надає враження легкості, простоти та новизни. Архітектурно-художньому рішенню авторами майстерно надано співзвучності. На приколійних стінах, узгоджуючись з архітектурним задумом, розташована назва станції з об'ємних мармурових літер. Станція розташована на перетині вулиць Мельникова та Ольжича. Вихід у місто до вулиць Щусєва, Теліги та Мельникова, до телецентру та урочища Бабин Яр.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 24 марта 2009 г.
З метою підвищення культури обслуговування пасажирів і створення сприятливих умов життєдіяльності для людей з обмеженими фізичними можливостями та забезпечення виконання завдань, передбачених Указами Президента України "Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями" та рішень Київської міської ради, у Київському метрополітені затверджено план заходів на 2009 рік. Відтак, для зручності користування метрополітеном пасажирами з вадами зору, на 38 платформах станцій буде нанесено 76 рельєфних обмежувальних смуг. Для інвалідів на візках буде облаштовано 25 колясочних э'їздів та поруч з ними - 6 додаткових металевих поручнів. Роботи планується виконати за кошти міського бюджету. Водночас, для пасажирів з вадами слуху за кошти інвесторів планується розробити проекти та встановити відео-інформаційні системи (монітори) на 11 станціях та у 42 вагонах.
При проектуванні та будівництві нових об'єктів метрополітену, від проектних та будівельних організацій в обов'язковому порядку вимагається виконання заходів щодо вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями, зокрема, проектування та облаштування об'єктів метрополітену звуковими орієнтирами, рельєфними смугами, колясочними з'їздами, пандусами, ескалаторами, ліфтами тощо. Планом на поточний рік також передбачена співпраця КП "Київський метрополітен" з центральним правлінням Українського товариства сліпих (УТОС) та громадською організацією "Центр реабілітації інвалідів-спинальників "Відродження АРС".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 20 марта 2009 г.
20 березня 2009 року у Київській міській державній адміністрації відбулось розширене засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради, на якому розглядався стан виконання Державної програми будівництва і розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки.

Програмою передбачено:

прискорення темпів будівництва і розвитку метрополітену, забезпечення пріоритетних напрямів його розвитку, як базового вигляду транспорту в міській системі перевезення пасажирів;
підвищення рівня технічного оснащення метрополітену, а також ефективності і безпеці його роботи;
збільшення питомої норми метрополітену в міських пасажирських перевезеннях;
поліпшення транспортного обслуговування киян і гостей міста.
Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников у своїй доповіді на Колегії зазначив, що найголовнішою проблемою невиконання запланованих Програмою об'ємів робіт є недофінансування як з міського, так і державного бюджету. В цілому, за 2006?2008 роки, при передбачених Програмою 5686,35 млн. грн., профінансовано всього 1928,6 млн. грн. (33,9%), у тому числі, з державного бюджету при запланованих 2821,88 млн. грн. - 422,0 млн. грн. (15,0%) та з міського бюджету при запланованих 2864,47 млн. грн. - 1506,6 млн. грн. (52,6%). Відповідно до Програми, упродовж 2006-2008 рр. на Святошинсько-Броварській лінії метрополітену введена в експлуатацію перша черга другого виходу на станції "Дарниця". Окрім цього, в 2008 році розроблявся новий варіант проекту будівництва другого входу на станцію "Вокзальна", який переданий на комплексну державну експертизу. У січні цього року на Сирецько-Печерській лінії розпочато експлуатацію експериментального п?ятивагонного поїзда, створеного ВАТ "Крюкiвський вагонобудівний завод" спільно з КП "Київський метрополітен". На сьогоднішній день на дільниці від ст. "Либідськая" до ст. "Васильківська" Куренівсько-Червоноармійської лінії пройдено 5136 п.м. (100%) перегінних тунелів. Спорудження тунелів здійснювалося механізованими комплексами HERRENKNEHT і WІRTH в збірному залізобетонному обробленні. На станційному комплексі "Деміївська" ведуться оздоблювальні роботи, які виконані на 98%, спеціальні монтажні роботи виконані на 25%. Будівельна частина станційного комплексу "Голосіївська" виконана на 97%. Залишилося завершити будівництво аварійного виходу, виконати 50% всього об'єму оздоблювальних робіт всього комплексу та 80% спеціальних монтажних робіт. Споруджений станційний комплекс станції "Васильківська" (окрім блоку технологічних приміщень). Оздоблювальні роботи виконані на станції виконано на 65%, споруджуються виходи з вестибюлів. Тупики за станцією споруджено на 65%, спеціальні монтажні роботи виконані на 12%. Окрім цього на дільниці від ст. "Харківська" до Харківської площі введено в експлуатацію станції "Вирлиця", "Червоний хутір" та електродепо "Харківське". Основними об'єктами перспективного будівництва, внесеними до Програми, є:

дільниця Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції "Виставковий центр" до Одеської площі;
додатковий пасажирський перехід між станціями "Tеатральна" i "Золоті ворота";
другий вихід зі станції "Республіканський стадіон";
реконструкція пересаджувального вузла між станціями ?Хрещатик? ? ?Майдан Незалежності? з установкою двох пасажирських траволаторів;
облаштування накриттів над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і надплатформеною частиною станції "Дніпро".
Очільник столичної підземки вважає що, серед найважливіших питань, які необхідно вирішити у поточному році, є придбання 50 нових вагонів та завершення проектних робіт для будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. "Васильківська" у напрямку Одеської площі. Наостанок Петро Мірошников відзначив: "Проблеми, які є в метрополітені, потрібно вирішувати найближчим часом, оскільки необхідно забезпечувати безперебійну роботу метрополітену".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 12 марта 2009 г.
Саме так, і не інакше, треба трактувати виданий у Київському метрополітені наказ "Про забезпечення функціонування метрополітену в умовах фінансової кризи", у якому чітко прописано, що виданий він з метою забезпечення безперебійної роботи метрополітену, своєчасної виплати заробітної плати працівникам, збалансування доходів і витрат підприємства в умовах фінансової кризи та обмежених можливостей бюджету міста. Що ж тут сенсаційного? Чому скільки уваги до внутрішнього наказу підприємства, адже нині весь світ економить, кожне підприємство чи фірма, кожна сім?я чи окрема людина. Вочевидь, знову проглядається чиєсь особисте зацікавлення у штучно створеному скандалі навколо діяльності столичного метрополітену. Бо подібних наказів по Києву сила-силенна, а по Україні..? Однак політики, котрих будь-яка боротьба тримає в тонусі, чекали появи наказу як своє спасіння, щоб вкотре нагадати про себе, хоч і таким примітивним способом. Зробити з мухи слона ? невже депутати Блоку Віталія Кличка у цьому вбачають своє призначення? По суті ж, поява наказу свідчить про те, що на підприємстві дбають про забезпечення безперебійних перевезень упродовж такого непростого для всіх часу. Як це зробити на практиці, фахівцями метрополітену розроблені заходи, які вже частково виконуються. На чергову заяву Блоку Віталія Кличка начальник Київського метрополітену Петро Мірошников відреагував так: "Тим, хто уважно прочитає наказ, стане зрозуміло, що ми не будемо економити ні на своїх працівниках, ні на безпеці перевезень пасажирів. Однак, ми зобов'язані і будемо економити там, де можна економити. В народі кажуть: "Скуп да не глуп". Думаю, якщо люди навчаться жити в умовах економії, це піде лише на користь всім. Головне, ми збережемо дієздатним метрополітен та забезпечимо перевезення пасажирів. Заява ж Блоку Кличка - дешевий популізм та намагання нажити на проблемах міста омріяної слави. Ми очікували від депутатів блоку позитивного рішення стосовно виділення субвенцій метрополітену за пільгові перевезення. І хоча Блок Кличка обіцяв підтримати виділення коштів метрополітену, фактично ж проігнорував голосування. Оце вся правда про їх фіктивну турботу про наше підприємство та про людей, що на ньому працюють?

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога