Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 6 марта 2009 г.
База відпочинку "Метро" надає послуги з проведення корпоративних заходів (тренінги, семінари, конференції) для груп до 10-70 осіб.

Учасники заходів забезпечуються харчуванням та проживанням у комфортних умовах, а також організованим автобусним перевезенням від станції метро "Лісова" до бази відпочинку "Метро" і у зворотному напрямку. Місцезнаходження бази відпочинку - мальовничий край на березі річки Десна у селі Літки, Броварського району. Довідки за телефонами: 238-51-10, 238-51-32, 227-81-06, або моб. (050) 443-43-93, (050)444-47-17

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 4 марта 2009 г.
Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.03.2009 #232 "Про зміни в режимі роботи станції метрополітену "Золоті ворота" у зв'язку з капітальним ремонтом ескалаторів", з 5 березня по 12 листопада п.р. на станції "Золоті ворота" Сирецько-Печерської лінії буде проводитись плановий капітальний ремонт шести ескалаторів нижнього та верхнього нахилів. Упродовж цього періоду режим роботи станції буде змінено: у робочі дні з 08год 10хв. до 09год 25хв. станція буде закриватися на вхід, у цей час два ескалатори нижнього та верхнього нахилу забезпечуватимуть перевезення пасажирів зі станції на поверхню. На час закриття станції на вхід пропонуємо користуватися станціями "Театральна", "Хрещатик", "Університет".

Bостаннє плановий капітальний ремонт ескалаторів станції "Золоті ворота" проводився у 1998 році. Щодоби пасажиропотік на станції "Золоті ворота" складає 26,5 тис. пасажирів. Принагідно повідомляємо, що продовжується плановий капітальний ремонт ескалатора #2 верхнього нахилу станції "Університет", який планується ввести в експлуатацію 31 березня п.р.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 27 февраля 2009 г.
У Київському метрополітені з 10 лютого 2009 року впроваджується нова система - "Індексація проходів пільгових категорій пасажирів". Станом на 27 лютого п.р. систему змонтовано на двох лініях метрополітену - Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській, зараз відбувається монтаж на третій лінії - Сирецько-Печерській. Нині система функціонує у режимі тестової експлуатації.
За даними загону оперативного контролю Служби воєнізованої охорони метрополітену, з початку поточного року у пасажирів вилучено 1021 документи, що не дають права на безоплатний чи пільговий проїзд, з них 395 - студентських безконтактних карток, 178 - пенсійних посвідчень, 113 - посвідчень ветерана праці тощо. Впровадження системи дало позитивні результати, зокрема, лише упродовж тижня з 20.02 по 26.02 було вилучено 123 студентських проїзних у осіб, які не мали права користуватися цими квитками. Принагідно зауважимо, що серед вилучених документів відсутні такі категорії проїзних як підробні та перезаписані безконтактні картки, що свідчить про унеможливлення їх фальсифікації.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 20 февраля 2009 г.
20 лютого 2009 року відбулася завершальна збійка на будівництві правого перегінного тунелю майбутніх трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену. Відтак, в тунелі під Московською площею зустрілися два тунелепрохідницькі щити, які в надзвичайно складних гідрогеологічних умовах, в заплаві вельми вередливої річки Либідь, йшли назустріч один одному від станції "Либідська" і від станції "Деміївська" та об'єдналися в районі розташування Деміївського ринку. Таким чином, будівництво перегінного тунелю довжиною 3,8 км у напрямку житлового масиву Теремки завершено.

Як зазначив голова правління ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко, наразі будівельна готовність станцій "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська" складає 95-97 відсотків і якщо фінансування розпочнеться у березні, станції будуть здані в експлуатацію до Дня незалежності.

У свою чергу, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников розповів, що у міському бюджеті передбачені кошти як на добудову цих трьох станцій, так і на погашення існуючої заборгованості Київметробуду за вже виконані роботи. Водночас, очільник столичної підземки наголосив, що для збереження існуючої інтенсивності руху на лінії необхідно придбати додатково 50 вагонів. З цією метою планується провести тендер. Також метрополітен пропонував передбачити в бюджеті кошти на проектні роботи наступного пускового комплексу "Виставковий центр - Одеська площа". Що стосується Троєщинського напрямку, то тут проектні роботи вже закінчені, але потрібні кошти на відселення 11 підприємств на Подолі, які потрапили під забудовy. На запитання журналістів, чи буде продовжуватися будівництво метрополітену в умовах кризи, Петро Мірошников відповів ствердно, оскільки твердо переконаний, що метро потрібне киянам.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 13 февраля 2009 г.
Повідомляємо, що відповідно до розпорядження від 11.12.08 №1724 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безкоштовний проїзд окремих верст населення міста Києва у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, передбачено:


пенсіонерам та інвалідам, які не мають права на пільговий проїзд в метрополітені відповідно до нормативно-правових актів України за умови, що пенсіонер або інвалід отримує пенсію в органах Пенсійного фонду України або державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам";

особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам за умови, що пенсіонер або інвалід отримує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам";

матерям (батькам) багатодітних сімей, на вихованні у яких три і більше неповнолітні дитини;

непрацюючим особам, які здійснюють догляд за дитиною-інвалідом, за умови, що особа отримує державну соціальну допомогу відповідно до ст. 3 Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам";

малозабезпеченим особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду за умови, що особа отримує щомісячну грошову допомогу на догляд за ним згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.00 #1192 "Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним".

Підставою для безоплатного проїзду в міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, осіб з наявністю у них пенсійних посвідчень, тимчасових довідок або посвідчень, виданих управліннями праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій за місцем їх реєстрації, з обов'язковим внесенням інформації про них та за їх згодою до електронної бази даних, яка буде використовуватися для створення соціальної картки киянина. Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: 238-45-18 та 238-58-55 (по робочих днях з 8.30 до 17.30).

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 12 февраля 2009 г.
Відповідно до п.1. Рішення від 27.11.2008 №642/642 Київської міської ради ІІ сесії VІ скликання для виконання покладених відповідних обов'язків та з метою забезпечення в місті Києві належного рівня законності і правопорядку, додержання прав і свобод громадян встановити, що передбачене законом право на безкоштовний проїзд всіма видами комунального пасажирського транспорту загального користування (крім таксі та транспортних засобів, що працюють в режимі маршрутного таксі) працівникам міліції, податкової міліції та Служби безпеки України м. Києва реалізується за пред'явленням службового посвідчення.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 10 февраля 2009 г.
Протягом січня 2009 року Київським метрополітеном перевезено понад 38 млн. пасажирів. План перевезень за місяць перевиконано на 1,5%. Найбільш навантаженою лінією метрополітену залишається Святошино-Броварська, на якій послугами метрополітену скористалися 17,2 млн. пасажирів. На Куренівсько-Червоноармійській та Сирецько-Печерській лініях перевезено відповідно 11,9 млн. та 9 млн. пасажирів. Середньодобові перевезення за місяць становлять понад 1,2 млн. пасажирів. На Святошино-Броварській лінії найбільш завантажені станції - "Лісова" та "Вокзальна". Середньодобові перевезення на них складають 59,8 та 58,6 тис. пасажирів. Найбільш завантажені станції Куренівсько-Червоноармійській лінії - "Мінськa" та "Петрівка". Щоденно турнікети цих станцій перетинають відповідно 49,3 та 47,9 тис. пасажирів. Трохи менше завантажені станції "Лук'янівська" та "Позняки" Сирецько-Печерської лінії. Середньодобові перевезення тут складають відповідно 41,8 та 31,6 тис. пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога